29 stycznia 2014

Rozdział 53

TAK Żeby Milej Się Czytało.

- Patrz się na drogę-powiedziałam.
- Focha księżniczka strzeliła? -zapytał i spojrzał się na drogę.
- Tak- powiedziałam i delikatnie się uśmiechnęłam.
- Zobaczymy w domu-powiedział. Po 5 minutach byliśmy już pod domem. Wysiadłam z auta, a Niall podszedł do mnie i wziął mnie na ręce. Zaniósł mnie do domu.
- Puść mnie-powiedziałam śmiejąc się.
- Nie- powiedział i zaniósł mnie do salonu. Położył mnie na kanapie i sam położył się na mnie.Zaczął całować mnie po szyi. W pewnym momencie usłyszałam jak moja siostra wchodzi do salonu.
- Złaś grubasie-powiedziałam. Chłopak zszedł zemnie.
- Nie będziecie mieli nic przeciwko jak wyjdę wieczorem i wrócę późno ?-zapytała.
- Nie, możesz iść i wrócić kiedy chcesz-powiedział Niall. Zeszłam z kanapy ale chłopak złapał mnie za rękę i pociągnął na swoje kolana.
- Niall tak w ogóle to gdzie jest twoje dziecko?-zapytałam.
- Ze swoją matką-opowiedział na moje pytanie.
- No dobrze-powiedziałam i delikatnie go pocałowałam.
- Mogę zabrać Cię wieczorem na plażę?-zapytał.
- Nie mam stroju kąpielowego-powiedziałam.
- To jedziemy Ci go kupić -powiedział i wstał z kanapy. Razem wyszliśmy z domu. Po raz kolejny zajęłam miejsce pasażera. Niall odpalił silnik i ruszył. Cały czas trzymał rękę na moim udzie. Kiedy chłopak zatrzymał auto na parkingu odwrócił się w moją stronę  i pocałował mnie namiętnie. Odwzajemniłam jego pocałunek.
Po 10 minutach byliśmy już w dużym sklepie. Niall wpychał mi do koszyka wszystkie stroje co mu się podobały.
- Niall nie za dużo ich?-zapytałam i spojrzałam na niego. W pewnym momencie chłopak wziął jeden strój i wcisnął mi go do ręki.
- Idź go załóż.-powiedział i wepchnął mnie do przymierzalni.Założyłam na siebie strój i odchyliłam lekko zasłonę.
- Niall chodź tu-powiedziałam, a chłopak wszedł do przymierzalni i zasłonił nas .
- Musisz go mieć-powiedział i objął mnie po czym przyciągnął do siebie.
- Kupisz mi ?-zapytałam.
- Dla Ciebie wszystko-powiedział i odpiął sznureczek od górnej części bikini. Stanik opadł na podłogę.
- Niall tu ? -zapytałam zdziwiona.
- Czemu nie-powiedział i zsunął ze mnie majtki. Zaśmiałam się i odpięłam guzik w  jego spodniach. Delikatnie odpięłam rozporek i zsunęłam z niego spodnie razem z bokserkami.
- A jeśli ktoś nas nakryje?-zapytałam. Chłopak wziął mnie na ręce tym samym zmuszając do tego abym oplotła go nogami  w pasie.
- Chyba się nie boisz?-zapytał i zaczął całować mnie po szyi.
- Właśnie się boję-powiedziałam. Chłopak odstawił mnie na podłogę. Jedną nogę delikatnie położyłam na jego  biodrze. Blondyn delikatnie wszedł we mnie.
- Bądź cicho a nikt nas nie nakryje-powiedział i pocałował mnie czule. Powoli poruszał się we mnie. Ciężko było się powstrzymać od jęczenia. Po paru minutach doszłam. Nogi mi się ugięły. Chłopak przytrzymał mnie w talii i po chwili sam doszedł. Wyszedł ze mnie i założył swoje bokserki razem se spodniami po czym wyszedł z przymierzalni. Ubrałam się i po kilku minutach wyszłam.  Podeszłam do chłopaka i dałam mu strój kąpielowy. Blondyn podszedł do kasy i zapłacił.
-To było cudowne-powiedział kiedy wsiadałam do samochodu. Zapięłam pasy a chłopak w tym czasie odpalił silnik i ruszył.
- Wiem kochanie-powiedziałam. Po 10 minutach dojechaliśmy do domu. Wysiadłam z auta i weszłam do domu. Ściągnęłam buty i wbiegłam po schodach na górę. Słyszałam ciężkie kroki Nialla. Blondyn wszedł za mną do łazienki.
- Kąpiel?-zapytał i objął mnie od tyłu.
- Tak-powiedziałam i puściłam wodę do wanny. Kiedy wanna była pełna wody rozebrałam się do naga.
-  Idziesz zemną?-zapytałam. Chłopak nic nie powiedział rozebrał się do naga. Razem weszliśmy do wanny.
Wspominaliśmy stare czasy. Jak  Niall na samym początku mnie traktował..
- Pamiętasz jak bałaś się być w domu.?-zapytał.
- Nie pamiętam-powiedziałam i uśmiechnęłam się.
- Wtedy co myślałaś że ja walę w twoje drzwi-powiedział.
- Pamiętam, wtedy widziałeś mnie po raz pierwszy nago-powiedziałam.
- Byłaś taka wstydliwa-powiedział i zaśmiał się. Zaśmiałam się i ochlapałam go wodą.

-Wciąż jestem-powiedziałam.
-Chciałabyś-powiedział i nachylił się do mnie.Delikatnie musnęłam jego wargi.
-I Jestem-powiedziałam.
- Nie jesteś-powiedział poważny.
- Utopię Cię-powiedziałam i usiadłam na niego okrakiem.Chłopak się zaśmiał i położył swoje dłonie na moich biodrach.


Kochani przepraszam że taki krótki ale nie dałabym rady dziś dodać dłuższego. Kuzynka jest u mnie i  mam zamiar spędzić miło wieczór. Następny rozdział będzie napisany z WASZYCH PROPOZYCJI. Więc piszcie co byście chcieli przeczytać. Jeżeli będę miała jakieś ciekawe propozycje to tak napiszę.
Liczę na 25 komentarzy   a nawet więcej <3


30 komentarzy:

  1. cudoooo<333... niech bd tam w nastepnym rozdziale klapsy a moze i lanie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. O...Niall jaki slodki,czekam na next <3

    OdpowiedzUsuń
  3. super pomysł z tą muzyką i ten rozdział mega teraz w następnym może być jakaś akcja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O lol kocham twoje opowiadania... ale wole zeby Niall byl lagodny i nie bil An, niech maja dziecko i niech Niall znowu musial udawac ze nie zyje i niech sie okaze ze ma kolejne dziecko z inna kobieta. Mam nadzieje ze zainspiruje cie mojimi pomyslami i oznajmiam ze mam ich jeszcze wiecej ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. O matko! Fajnie by było gdyby An poszła porozmawiać z Zayn'em i wróciła taka smutna a tu Niall z siostrą... XD

    victim-niallhoran.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no chyba niee ??? oni maja być razemm !!! nie zwracaj Kasiu uwagi na ten kom :) głupoty ktoś piszee

      Usuń
    2. Zgadzam sie z anonimowym ;_; zepsuje wszystko tym

      Usuń
  6. Już nie mogę się doczekać nexta! :*

    louistomlinson-bad.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super rozdział ;** w sumie jak zawsze :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny rozdział! Zawsze Ci takie wychodzą :) Mam nadzieję że Niall już się zmieni i będzie miły dla An < 3 w tym rozdziale jest boski!

    OdpowiedzUsuń
  9. Słońce, boski rozdział. Wiedziałam że taki będzie, bo zawsze napiszesz cos wspaniałego :* Nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału który napewno będzie taki wspaniały jak ten, mogę się założyć :) Słodka ta akcja w wannie i to w przebieralni..Mm , więcej takich XD nie będę się rozpisywać więc konczę <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Niesamowity rozdział. Zgadzam się że ta akcja w przebieralni fajna i więcej takich akcji. ( nie, nie jestem zboczona ) .. Może troszkę <3

    OdpowiedzUsuń
  12. AMAZAYN I PER-FECT <3 Cieszę się ze taki super rozdział dodałaś. ♥ Tyyle na niego czekałam ;), ale niestety miałam szkołę i zasnęłam :c :* <3 Cudowny po raz 53 :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialny :) mówie Ci<3

    OdpowiedzUsuń
  14. Jejku, skarbeczku, cudowny rozdział :) Taaaka słodka akcja w wannie że ojeju <3 I ten szybki seks w przebieralni..Coś wspaniałego no. Nie moge się doczekać kiedy w końcu napiszesz nowy < 3 Aww :* Kocham *.* i jaram się jejkuu! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniały. <333 Jak zawsze. *.* Kc <3333;*

    OdpowiedzUsuń
  16. =Według mnie rozdział jest perfekcyjny...Jak to mówi Leeroy-PER-FECT <3 Chcem już next'a,choć mam nadzieje że się pojawi dzisiaj, jak nie to trudno, po prostu więcej czekania,a ja nienawidzę czekać:c Nie ważne,KC <3 Niech Ana juz zawsze będzie z Niallem ;* Ale niech cos tam czasem odwali ale cos niewielkiego <3 Ta akcja w przebieralni jest zajebista tak samo jak ta w wannie.Pewnie będzie seksik?:D W sumie nie pytam,bo chcę taką SURPRISE.<333 dobrze, kończę powolutku xd Zazdro talentu i takiej weny jaką masz ty..Nauczysz mnie tak pisać?Jejuu też chciałabym pisać...Ale nie umiem : (( No cóz . Nie każdy ma taką wene jak ty. Dobra, byebye Kasiulu ! ;** <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowny < 3 Nie moge się doczekac next

    OdpowiedzUsuń
  18. Absolutnie boski ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. nieziemski naprawde :) jestem zachwycona <3

    OdpowiedzUsuń
  20. I love it <3 Cudny rozdział, kotecku. ;***

    OdpowiedzUsuń
  21. Lilianda.♥♥31 stycznia 2014 01:02

    Mega Rozdział ♥ cieszę się że rozdział został dodany

    OdpowiedzUsuń
  22. Niall jest tu przewspaniały ♥ taki miły dla An :) może niech w następnym rordziale muszą lecieć do USA np :) i niech będzie MEGAAA akcja w samolocie :) i wtedy ona zajdzie w ciąże i wszystko będzie giittt :D życze weny :* pozdrawiam ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale by było super jakby Niall był taki cały czas < 33 Kocham goo ♥
    I Cb też że tak cudownie piszesz ; )) Proszę cię szybko o next :*

    OdpowiedzUsuń
  24. a tak po za to ile masz lat? opowiadanie fajne :D /micia

    OdpowiedzUsuń

Szablon by S1K