15 sierpnia 2013

Koniec

Zawieszam Bloga . Przez Jakiś Czas Nie Będę Dodawać Nowych Rozdziałów . 
Nie Martwcie Się . Będę pisać rozdziały ale nie będę ich publikować . Dlaczego ? Hmm może dlatego że już niedługo szkła i nie będę miała czasu na pisanie . Wolę sobie napisać parę rozdziałów i zostawić jako wersje robocze . Będę publikować co 3-5 dni . :) Nie wiem jeszcze . Zastanawiam się co mam zrobić . Czy zakończyć go całkiem czy robić tak  jak już wspomniałam wcześniej . Co wolicie  ?
Ask.fm

17 komentarzy:

  1. I KILL YOU BITCHES!//IMAGINY69ONEDIRECTION

    OdpowiedzUsuń
  2. ; (((( Czekam z niecierpliwością ,
    dodawaj jak najszybciej ; **

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie dołuj mnie noo! -_- Jak Ty tak możesz ranić ludzi !? Serca nie masz czy jaak !?!?

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie!!! Proszę Cię nie zawieszaj. Wolę żeby rozdział pojawiał się co 3-5 dni, niż w ogóle.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie kończy ;(( Dodawaaaj <33

    OdpowiedzUsuń
  6. ... Too można by było chociaż jakoś to zakończyć skoro nie chcesz już pisać.! -,- a nie ZAWIESZAM BLOGA fajnie sobie tak zakończyć.!!

    OdpowiedzUsuń
  7. seriooo :'( ja już wole to żadsze dodawanie niż zakończenie

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś jakaś dziwna:///

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie no ja cię chyba zabiję. Zaczełaś i Ci to świetnie idzie. Jak przestanieć to cie zabije. Przez cb sie uzalezniam od tego blogga. ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. jezu szkoda że zawieszasz ale rozumiem cie. Chociaz mam nadzieje że chociaz co te 3-5 dni bedziesz udostepniala . kckckc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochanie oczywiście że tak będzie . Ty jedyna to rozumiesz <3 ale jak na razie potrzebuję przerwy :)

      Usuń
  11. Prosze Kasia nieee

    OdpowiedzUsuń
  12. Coż szkoda ; ( Bardzo lubiłam tego bloga , ale rozumiem szkoła, lekcje i wg. Więc jak bedziesz miała czas to dodaj , ja czekam ; )) Tylko ,prosze , nie zawieszaj bloga ; ) Kocham twoje imaginy ; *

    OdpowiedzUsuń
  13. niee proszee nie rób tegoo !! wczoraj odkryłam twojego bloga i w 1 dzień go przeczytałam bo tak mnie wciągnął :) prosze nie zawieszajj :( proszeee :( pokochałam to opowiadaniee :) pokochałam ciebie za niego :) nieee :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie rób nam tego :( kochamy twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  15. rozumiem cię . tylko proszę nie zawieszaj , proszę ...

    OdpowiedzUsuń

Szablon by S1K