30 sierpnia 2013

Rozdział 38.

Kochałam go. Mogłam mu wiele rzeczy wybaczyć ale to co zrobił dziś to przesada.  Wstałam z łóżka i poszłam do łazienki. Zmyłam makijaż i umyłam zęby. Rozebrałam się i weszłam pod prysznic. Po 20 minutach weszłam do sypialni owinięta w ręcznik. Wyciągnęłam z półki majtki i stanik. Ubrałam na siebie bieliznę i podeszłam do okna. Otworzyłam je na roścież po czym wróciłam do łóżka.
Ranek godzina 09:30
Zaspana wstałam z łóżka i od razu poszłam do łazienki. Przemyłam twarz zimną woda i zabrałam się za mycie zębów. Zrobiłam delikatny makijaż i poszłam do garderoby. Ubrałam się 
i poszłam do kuchni. Nie miałam ochoty na śniadanie. Zrobiłam sobie herbatę i poszłam do salonu. Usiadłam na kanapie i włączyłam telewizor. Po godzinie do domu wszedł Zayn. Nawet nie raczył zapukać. 
- hej mała- powiedział i podszedł do mnie. Delikatnie pocałował mnie w policzek i usiadł obok mnie .
- hej - powiedziałam i napiłam się herbaty.
- coś się stało ? - zapytał. Spojrzałam w jego oczy a po moim policzku spłynęły łzy. 
- nie nic- powiedziałam i wstałam z kanapy . 
- chcesz coś do picia ?- zapytałam i poszłam do kuchni. Malik poszedł za mną.
- przecież widzę, mów ! - powiedział i objął mnie od tyłu  w tali. 
- nie jestem już z Niall'em - powiedziałam i odwróciłam się w jego stronę. 
- czemu ? - zapytał i złapał mnie  za podbródek . Spojrzałam w jego oczy i wtuliłam się w niego.
- Zayn ja tak już nie mogę - powiedziałam i zaczęłam płakać. 
- Uspokój się Ana i powiedz co się stało że nie jesteście już razem .! - powiedział . Odsunęłam się od niego i usiadłam na krześle. 
- Pierdolił jaką dziwkę w naszym łóżku - powiedziałam i wytarłam łzy z mojego policzka. Mulat podszedł do mnie i  wplótł palce w moje włosy. 
-  Kochanie jak nie Niall to inny - powiedział. Jego pocieszenie w ogóle  na mnie nie działało. 
- Ja nie chcę innego uzależniłam się od Niall'a - powiedziałam.
- ale on nie jest uzależniony Tobą - powiedział. Spojrzałam się zdziwiona na niego.
- jak to ? - zapytałam . 
- Normalnie, był dziś w domu z jakąś panienką- powiedział. Zdenerwowałam się. Wstałam z krzesła i chodziłam nerwowo po kuchni. Mulat złapał mnie w talii i przyciągnął do siebie. 
- kochanie nie denerwuj się, zabiorę cię dzisiaj  na szkolną imprezę  abyś nie martwiła się tym wszystkim- powiedział. Wow Zayn zabierze mnie na szkolną imprezę. Może wtedy w końcu kogoś poznam. 
- Dobrze, a o której ? - zapytałam i spojrzałam w jego oczy. 
- na 17 bądź gotowa - powiedział.
- a gdzie to będzie ? co tam będzie ? jak mam się ubrać ? - zapytałam i uśmiechnęłam się.
- ognisko, nie wiem załóż coś wygodnego - powiedział. Odsunęłam się od niego. 
- no okey, ale nie będziesz mi mówić ile mogę wypić i co robić ? - zapytałam i spojrzałam na niego.
-  rób sobie tam co chcesz - powiedział rozbawiony . 
- chcesz coś do picia  ? - zapytałam . 
- nie, ja właściwie muszę się już zbierać. - powiedział i podszedł do mnie. Pocałował mnie w policzek . Odprowadziłam go do drzwi i jeszcze raz się z nim pożegnałam.  Zabrałam się za sprzątanie domu. 
                 Godzina 16:30 
Miałam jeszcze pół godziny na przygotowanie się. Poszłam wziąć szybki prysznic. Zrobiłam delikatny makijaż i przebrałam się.
Na szczęście  zdążyłam. Do domu wszedł Zayn. 
- gotowa ? - zapytał . 
- tak - powiedziałam i podeszłam do niego.  Wyszliśmy z domu. 
- nowy samochód ? - zapytałam i spojrzałam na niego. 
- tak  , wsiadaj - powiedział a ja zrobiłam to co mi kazał .  Chwilę później byliśmy już nad jakimś jeziorem. Dookoła byli wszyscy ze szkoły. Wysiadłam z samochodu i chwilę poczekałam na Zayn'a.  Poszliśmy do Harry'ego i reszty chłopaków. Niall stał z jakąś  blond szmatą .  Obejmował ją. Przywitałam się ze wszystkimi.
-Louis nie ma Sonii ?zapytałam. 
- wyjechała z rodzicami na wakacje - powiedział i uśmiechnął się. Usiadłam razem z Zayn'em na jakieś ławce. Obserwowałam wszystkich .
- Zayn co Niall tam robi ? - zapytałam. 
- Sprzedaje towar - powiedział. Bez wahania wstałam i podeszłam do blondyna. 
- mi też sprzedasz  ? -zapytałam i spojrzałam mu w oczy. 
- po co ci to ? - zapytał . 
- chcę się  dobrze bawić jak reszta - powiedziałam. Chłopak już się nie odezwał wcisnął mi mały woreczek do ręki i odszedł . Wróciłam do Zayn'a. 
- jak się to bierze ? - zapytałam .  Malik mi wszystko wytłumaczył a jak zrobiłam   to zgodnie z jego instrukcją.  Po paru godzinach prawie już nie kontaktowałam. Za dużo wypiłam. Ledwo utrzymywałam się na własnych nogach. Weszłam do jakieś altanki gdzie siedział Zayn i reszta chłopaków. Podeszłam do nich i usiadłam Zayn'owi na kolana .  Niall się dziwnie na mnie spojrzał ale wyjebane w to miałam. 
- Ana jesteś najebana - powiedział Louis.
- tylko troszeczkę - powiedziałam i uśmiechnęłam się . 
- ta, do łóżka nie dojdziesz - powiedział Harry. 
-Zayn mi pomoże - powiedziałam i spojrzałam na Mulata . Chłopak tylko się uśmiechnął.  Przez parę godzin siedziałam Zayn'owi na kolanach i słuchałam rozmowy między chłopakami.Nie nudziło mi się ponieważ Zayn co parę minut podawał mi butelkę z piwem.  Nie podobało mi się tylko to że ta szmata siedzi na kolanach Niall'a. Miałam ochotę wstać i wyrwać jej te blond kudły.  
- Zayn  jedźmy już - powiedziałam i opuszkami palców przejechałam po jego karku. 
- to wstawaj - powiedział . Wstałam z jego kolan. Miałam problemy z utrzymaniem równowagi. Zayn pomógł mi wsiąść do samochodu. Po  20 minutach byliśmy już koło mojego domu. Wysiadłam z samochodu i powoli zaczęłam iść  w stronę domu. Zayn pomógł mi dojść do łóżka. Rozebrał mnie i położył na łóżku. 
- Zayn śpij dzisiaj ze mną - powiedziałam. Chłopak ściągnął spodnie i koszulkę po czym położył się koło mnie. Wtuliłam się w jego tors. Mulat  delikatnie opuszkami palców jeździł po moim biodrze . 
- Zayn ? - uśmiechnęłam się i spojrzałam w jego oczy. 
- tak Ana ? - zapytał i delikatnie się uśmiechnął. 
- mam na ciebie ochotę - powiedziałam i zaczęłam się śmiać. Chłopak odwzajemnił uśmiech. 
- Ja na Ciebie też - wyszeptał mi do ucha delikatnie zagryzając jego płatek. 




Sorry że taki krótki ale nie miałam weny.  Może napiszecie jakieś propozycje  do następnego rozdziału ? 


18 komentarzy:

  1. Świetny , tylko An niech nie będzie z Zanem tylko np. niech chodzi z jakimś zwykłym chłopakiem ; ) i przestała sie z nimi zadawać i pózniej naprzykład zostaje zaproszona na Urodziny Harego i ona sie wogóle zmieniła, wydoroślała zmieniła wygląd , i Niall bedzie z tą dziewczyną a ty z tym chłopakiem i Niall sie zrobi zazdrosny ; ) I wrócą do siebie ; ** A pózniej np. pogodzą sie ale nadale bedziesz chodzić z tym chłopakiem ale okarze sie ze jesteś w ciązy z Niallem ; ) nIE CHCE ŻEBY CHODZIŁA DŁOGO Z KIMś innym tylko z Niallem bo ten blog jest o niallu i 30 rozdziałów jest o nim i jesteś do niego przywiązana ; ) .Ale to tylko propozycja ; ) Myśle ze choć garstke pomysłów z niej weżmiesz < # Kocham Cię i twój blog , pozdrawiam i czekam z niecierpliwością na kolejny , i oczywiście zycze weny ; **

    OdpowiedzUsuń
  2. Niech będzie z Zaynem. ♥ Jesteś świetna. ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny jest :*
    może niech anastasia będzie w ciązy z niallem i niech mu to powie, a on ją pobije i ona poroni? xd. przyszło i to do głowy. ;) ale chciałabym żeby ona była z niallem :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z 2kom :D rozdział jak zawsze świetny <33 i fajnie by było jakby Niall przyszedł do domu An i zobaczył ją w łóżku z Zaynem i zrobił awanture i żeby Niall starał się znowu o An i ją przeprosił i jeszcze żeby się zmienił i brał tabletki a później żeby An była z nim w ciąży i żeby on jej nic nie zrobił i żeby był z nią dalej i wychowywał z nią dziecko :D i nwm co jeszcze, jak coś mi przyjdzie do głowy to napisze Ci na asku :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z komentarzem nade mną, tyle tylko, że bez tego dziecka. Zemdliło by to opowiadanie. :) Świetny rozdział i czekam na więcej // onedirection101imaginy

    OdpowiedzUsuń
  6. jezu jakie to swietne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. jezu cudowny:)))) kc

    OdpowiedzUsuń
  8. niech na razie będzie z Zaynem ; D !!

    OdpowiedzUsuń
  9. jesteś zajebista w tym co robisz...

    OdpowiedzUsuń
  10. PISZ I NIGDY NIE PRZESTAWAJ *.*

    OdpowiedzUsuń
  11. FAJNYYYYY < 3333 ZAJEBISTY WRĘCZ *.*

    OdpowiedzUsuń
  12. hehe jaki fajny ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny. TY jesteś świetna.! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie rozumiem po co piszecie takie blogi???? Przecież ich życie jest zupełnie inne.. Nie ma swojego własnego życia ze takie pierdoleństwa piszecie?!?!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W 100% się z tb zgodzę ale najwidoczniej dziewczyny które zakładają takie blogi nie mają życia prywatnego i lubią marnować czas na takie pierdoły... Ach ta dzisiejsza młodzież :/

      Usuń

Szablon by S1K