07 sierpnia 2013

Rozdział 28

- chodzi o to że nie podoba mi się twoje nazwisko  i chciałbym abyś była Panią Horan - wyciągnął z kieszeni małe czerwone pudełeczko uklęknął przede mną i otworzy je .
- Anastasio czy wyjdziesz za mnie ? - powiedział a po moim policzku spłynęły łzy .
- Niall proszę cię wstań - powiedziałam a chłopak zrobił to o co go prosiłam. Ujął moją twarz w dłoniach i kciukiem wytarł łzy z moich policzków.
- Przyjmę Twoje oświadczyny dopiero wtedy kiedy zobaczę u Ciebie poprawę.-powiedziałam i położyłam swoje dłonie na jego dłoniach.Chłopak odsunął się ode mnie i zaczął iść w stronę wody. Patrzyłam na Niego.
- Niall zaczekaj.-powiedziałam ale chłopak nie zareagował. Podeszłam do niego i objęłam go od tyłu.
- Nie bądź na mnie zły. Powinieneś mnie rozumieć.-wsunęłam swoje dłonie pod jego koszulkę. Chłopak zaśmiał się i szybkim ruchem odwrócił się do mnie.Wziął mnie na ręce i wszedł do wody.
- Co powiesz na kąpiel?-zapytał i roześmiał się. Objęłam go za szyję.
- Nie Niall proszę cię - zaśmiałam się a blondyn szedł ze mną coraz głębiej . Kiedy woda zaczęła sięgać mu do klatki piersiowej chłopak posłał mi łobuzerski uśmiech .
- Niall ja nie umiem pływać - powiedziałam i wtuliłam się w niego .
-  Nauczę cię - powiedział i powoli zanurzał mnie w wodzie nadal mnie trzymając .
- Niall proszę cię ja chcę wyjść - powiedziałam mocno się go trzymając .
-  Moja kicia się wody boi .- powiedział rozbawiony i zaczął iść w stronę brzegu .  Postawił mnie mokrą na piasku i pocałował w czubek głowy .
- rozbierz się kochanie , zaraz przyjdę - powiedział i odszedł ode mnie . Rozebrałam się i  usiadłam na piasku . Było mi zimno . Cała się trzęsłam .  Po chwili poczułam jak Niall otula mnie miękkim ręcznikiem . Wstałam a chłopak wziął mnie na ręce .
- Jedziemy ? - zapytał i musnął moje wargi . Pokiwałam zgodnie głową .
- tak , ale postaw mnie muszę wziąć ciuchy - powiedziałam .
- zostaw je - powiedział i niósł mnie w stronę samochodu .  Postawił mnie przy samochodzie i otworzył mnie drzwi pasażera . Wsiadłam i zapięłam pasy . Horan okrążył samochód i wsiadł do auta . Jechaliśmy przed siebie . Blondyn położył  swoją rękę na moim udzie .
- zimna jesteś - spojrzał na mnie . Posłałam mu delikatny uśmiech .
- bo mi zimno - powiedziałam . Chłopak zwolnił i odwrócił się do tyłu .  Podał mi swoją bluzę,którą szybko na siebie ubrałam . Była taka mięciutka . Znów przyśpieszył  , jechał szybko jak zawsze .
- Niall bo wiesz..-   opuszkami palców jeździłam po jego karku .
- Nie An nie wiem - powiedział  i się zaśmiał  .
-  chcę abyś zemną zamieszkał , boję się sama być w domu  - powiedziałam i się zaśmiałam.
- nie ma problemu kochanie - powiedział . Po chwili byliśmy już  pod domem Horana .
Weszliśmy do środka trzymając się za ręce . Jak zawsze Horan zaprowadził mnie do Salonu gdzie chłopaki spędzali  wolny czas na graniu  na x-box'ie .  Przywitałam się z nimi a Niall poszedł spakować parę swoich rzeczy . Znów Styles się dziwnie na mnie patrzył . Posłałam mu delikatny uśmiech i zajęłam miejsce obok niego . Wpatrywałam się w telewizor i patrzyłam jak grają . W ogóle się do mnie nie odzywali  przez tą grę. Po paru minutach na dół zszedł Niall z walizka .
-  Chłopaki zostawiam wam dom, tylko nie wysadźcie go w powietrze - powiedział i podszedł do mnie.
- A ty gdzie się wybierasz ? - zapytał Styles .
- Wyprowadzam się do An - powiedział . Wstałam z kanapy i podeszłam do niego .
- Jedźmy już - powiedziałam.
- Poczekaj na mnie w samochodzie - powiedział .
- Poczekam tu na ciebie - Powiedziałam i spojrzałam mu w oczy .
- Powiedziałem że masz  poczekać w samochodzie - Zmarszczył czoło .
- Ale.. -  nie dokończyłam bo mi przerwał .
- Nie dyskutuj ze mną , marsz do samochodu i nie wychodź z niego  - nic już mu nie odpowiedziałam . Poszłam do samochodu . Po godzinie Niall  w końcu przyszedł . Odpalił auto i odjechał .
- Dłużej się nie dało ? -  powiedziałam ale mnie zignorował . Nawet na mnie nie spojrzał . Podjechaliśmy pod mój dom . Wyszłam z  samochodu i nie czekając na  Nialla szłam w stronę domu . Otworzyłam drzwi a w tym czasie blondyn podszedł do mnie .
- Jesteś zła na mnie ? - powiedział i razem weszliśmy do środka .
- A jak myślisz ? - położyłam klucze na stoliku i odwróciłam się w jego stronę .
- Przepraszam że tak długo mi zeszło , myślałem że szybko zejdzie - powiedział i podszedł do mnie .
- Dlaczego nie chciałeś abym była razem z tobą  ? - powiedziałam i powoli odsuwałam się od niego , ale on się przybliżał.
- Nie chcę cię mieszać w moje interesy - powiedział i położył swoje dłonie na moich biodrach po czym delikatnie mnie do siebie przysunął .
- rozumiem - powiedziałam . Niall wziął mnie na ręce i zaniózł do sypialni na łóżko . Zaczął mnie gilgotać . Nie mogłam się obronić, miał więcej siły .
- Niall proszę  to gilgocze - zaśmiałam się i oplotłam go nogami  w pasie . Chłopak przestał mnie gilgotać i namiętnie mnie pocałował .
- idziesz się ze mną kąpać ? - zapytałam a on pokiwał przecząco głową . Pozwolił mi wyjść z łóżka . Niall położył się na łóżku i zmierzył mnie wzrokiem . Posłałam mu uśmiech i wyszłam z pokoju .  Po paru minutach wróciłam do sypialni  w samych majteczkach . Blondyn usiadł na brzegu łóżka . Podeszłam do niego a on je ze mnie zsunął .
- Niall co ty robisz  ? - powiedziałam i wplotłam palce w jego włosy . 
- bardziej podobasz mi się naga - powiedział i się zaśmiał . Siadłam na niego okrakiem a on położył swoje dłonie na moich pośladkach . Zacisnął swoje dłonie na nich . Posłałam mu zadziorny uśmiech, który po chwili odwzajemnił . Położył mnie na łóżku a po chwili sam leżał na mnie . 
- Niall  bo ja .. - zaczęłam ale nie dokończyłam blondyn pocałował mnie namiętnie . Odwzajemniła jego pocałunek . 
- Tak An bo ty ? - powiedział i zaczął całować mnie po szyi . Zrobił mi malinkę a potem delikatnie ugryzł mnie w to miejsce . 
- Ja  już nie chcę uprawiać seksu - powiedziałam a on spojrzał na mnie z niezadowoloną miną . 
- Niby dlaczego ? - powiedział i zmarszczył czoło . 
- Muszę mieć przerwę, nie mogę robić tego cały czas - powiedziałam a on położył się obok mnie .  Wiedziałam że już stracił ochotę . Widać było to po jego minie . 
- zawieziesz mnie jutro do ginekologa ? - powiedziałam i wtuliłam się w niego . Nawet mnie nie objął . 
- po co ? - spojrzał na mnie . 
-  zawieziesz ? - ponownie zadałam mu pytanie oczekując odpowiedzi. 
- po co chcesz jechać do ginekologa  ? - kurwa znów te pytanie . 
- bo muszę - powiedziałam i odsunęłam się  od niego . 
- po co ?  - powiedział . Zeszłam z łóżka i stanęłam przed nim .
- nie interesuj się , zadałam ci pytanie czy mnie zawieziesz - zaczęłam ubierać na siebie majtki .
- myślisz że jesteś w ciąży  ? - usiadł na łóżku i patrzył na mnie .
-  mam wątpliwości chcę zrobić dokładne badania i nie tylko- powiedziałam i spojrzałam na niego. Widać było po nim że się zdenerwował . Wyszłam z sypialni a on za mną . Złapał mnie mocno za nadgarstek . 
- jeśli jesteś kurwa w ciąży to ją usuniesz .! - powiedział . Myślałam że zaraz mnie zabije . 
- nie usunę , nie będę zabijać dziecka - wyrwałam swoją rękę z jego uścisku . 
-  kurwa to nawet nie będzie dziecko - krzyknął na mnie . 
- i chuj , nie usunę - krzyknęłam na niego . 
- jeśli nie usuniesz możesz zapomnieć o naszym związku - krzyknął i wszedł do sypialni .  Rozpłakałam się . Jak on może tak mówić . Ma dwadzieścia lat a zachowuje się jak dziecko. Nie weźmie odpowiedzialności za coś co zrobił . Poszłam do garderoby i ubrałam  . Po chwili z niej wyszłam cała zapłakana . 
- wychodzę i nie wrócę na noc - krzyknęłam i szłam w stronę drzwi wyjściowych  . Otworzyłam je i wyszłam z domu . Po chwili chłopak złapał mnie za nadgarstek i mocno go ścisnął . Zdenerwowany ciągnął mnie do domu. Próbowałam się mu wyrwać ale nie dałam rady . Wziął  mnie na ręce i przewiesił przez swoje ramię . Waliłam pięściami w jego plecy ale on nic sobie z tego nie robił . Zamknął drzwi na klucz  a po chwili go wyciągnął i schował do swojej kieszeni . Postawił mnie na podłodze i przycisnął do drzwi . 
- jeszcze raz taki numer odpierdolisz a kurwa pożałujesz! - krzyknął mi prosto w twarz .  
- zamknij się Niall , zacznij się normalnie zachowywać a nie jak jakiś psychopata- nie miałam odwagi krzyknąć . Bałam się go i nie wiedziałam do czego on może być zdolny .  Nagle Niall uderzył mnie w brzuch . Zsunęłam się po drzwiach na podłogę . Nie mogłam złapać przez chwilę oddechu . 
-  zamknij się kurwa, to ty zacznij mnie słuchać a nie będziesz żałować - krzyknął i odszedł ode mnie.  Złapałam się za brzuch  i patrzyłam jak wkurwiony blondyn odchodzi ode mnie. i zamyka się w sypialni . Oparłam się o drzwi i zaczęłam płakać . Boże w co ja się wpakowałam . W tym momencie nienawidziłam  mojej matki że mnie tu wywiozła . Mogła mnie gdzieś wywieść. Wstałam z podłogi i położyłam się na kanapie w salonie .  Po chwili zasnęłam . Rano obudził mnie Niall . Otworzyłam oczy i spojrzałam  na niego. Miał na sobie tylko spodnie .  Robił coś w kuchni do jedzenia . Usiadłam na kanapie i podciągnęłam koszulkę do góry . Miałam siniaka na brzuchu . Blondyn podszedł do mnie i postawił na  stoliku  naleśniki . Nachylił się do mnie aby mnie pocałować ale sie odsunęłam . Złapał mnie za policzki i delikatnie je ścisnął . 
- powiedziałem ci coś wczoraj , jeszcze to do ciebie nie dotarło ? - powiedział lekko zdenerwowany. 

 chcecie wiedzieć co będzie następne  ? skomentujcie  . Chce mieć przynajmniej 25 pozytywnych komentarzy aby miec motywację  . 

Chce też abyście przeczytali wspaniałego bloga . Serio jest super . Niedawno go przeczytałam i mi się podoba . Jeśli lubicie czytać mojego to ten też wam się spodoba  .  >> KLIKNIJ << 


33 komentarze:

  1. OMG OMG OMG jakie to biste jest! jak najszybciej neeext. :* + dzięki za wypromowanie bloooga. ;** / Kama. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochamm <33 i czekam na nexta miśku ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Misiaku jaki wspaniały rozdział. Dużo emocji jprdl<3KC

    OdpowiedzUsuń
  4. Bieedna. :c nie wiem czy tylko ja mam takie wrażenie, że Harry coś do niej czuje. fajnie by było gdyby ona mu się z tego zwierzyła on by ją pocieszał i by się pocałowali. <3 ale zrobisz jak zechcesz. :) / imaginy1onedirection.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdradzę ci tylko że ma mieć romans z Harry'm . hahahhaha ale jak zauważyłaś . <3

      Usuń
    2. i dobrze, Niall taki nerwowy a Harry to taki słodział, taki obrońca. Lool, nakręciłam się. :c XD
      Kiedy next? <3

      Usuń
  5. wspanialy <33

    kocham twojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny *,* ale kurde no zabije zabije zabije cię w takiej chwili przerwac ?! i tak cie kocham ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. jaki świetny *.*
    troche to takie jak w trzy metry nad niebem :D
    ale niech jej nie zabija , niech będą razem , nie wiem w jaki sposob , ale niech anastasia nie robi niczego głupiego :3

    OdpowiedzUsuń
  8. hahhah nigdy tego nie oglądałam . Oni będą razem . Niall nie pozwoli jej odejść. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. hmm...szczerze nie wiem co napisac komentarze wyzej są odpowiednimi słowami aby opisać to wszystko ja dodam tylko ze to jest świetne genialne... Ubóstwiam!!! <33333333 :*

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawe co Niall zrobi jak An będzie w ciąży. :oo
    czekam na nexta <3

    OdpowiedzUsuń
  11. po prostu amazzing :P

    OdpowiedzUsuń
  12. ale z tego Niall'a chu* ;/

    OdpowiedzUsuń
  13. :D boski ile emocj :D

    OdpowiedzUsuń
  14. :* świetny:* boski :* niesamowity:*

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny, boski,wspaniały ... no po prostu wciągające :) ciekawe co będzie dalej:) czekam na następną część...

    OdpowiedzUsuń
  16. kiedy będzie następny rozdział ???

    OdpowiedzUsuń
  17. ooo łał . jakie piękne . chce wiedzieć co sie dtanie z Niall'em i An.

    OdpowiedzUsuń

Szablon by S1K