23 sierpnia 2013

Rozdział 36.

Cały czas patrzałam w boczną szybę.Nie miałam ochoty na niego patrzeć. Chciałam się do niego odezwać ale on wyprzedził mnie.
- dobrze się bawiłaś u swojej pierdolonej rodzinki ? - powiedział chamsko.
- lepiej niż z tobą w łóżku- powiedziałam. Niall zacisnął ręce na kierownicy.
- chcesz powiedzieć że przez ten cały czas co cię pierdoliłem to nie było ci dobrze.?
- właśnie - powiedziałam. Już się do mnie nie odezwał. Po paru minutach byliśmy już pod domem. Wysiadłam z samochodu i nie czekając na Niall'a  poszłam w stronę domu. Wyciągnęłam kluczyki z torebki i otworzyłam dom. Weszłam do środka i zdjęłam buty. Niall minął mnie w drzwiach i od razu poszedł do łazienki. Westchnęłam i poszłam do sypialni. Przygotowałam  bieliznę i koszulę nocną po czym położyłam  rzeczy na komodzie. Położyłam się na łóżku i czekałam aż Niall wyjdzie z łazienki. Po 15 minutach blondyn wszedł do sypialni w samych bokserkach. Od razu wstałam z łóżka i wzięłam swoje rzeczy po czym poszłam do łazienki. Wzięłam szybki prysznic . i wyszłam spod prysznica. Wytarłam się w ręcznik i powiesiłam go na wieszaku. Ubrałam na siebie majtki i koszulę . Wysuszyłam włosy  i wróciłam do sypialni. Niall palił papierosa na łóżku. Jezu jak ja tego nie lubię. Podeszłam do okna i otworzyłam je na roścież. Usiadłam na parapecie i wpatrywałam się  Horana. Kiedy chłopak skończył palić papierosa wstał z łóżka i podszedł do mnie.Rozchylił moje kolana na boki i sam zajął w nich miejsce.Objął mnie i delikatnie przesunął do siebie. Zaczął całować mnie po szyi tym samym robiąc mi malinkę.
- gniewasz się na mnie ?- zapytał i spojrzał mi w oczy.
- tak - odpowiedziałam mu obojętnie. Chłopak pokiwał głową i kontynuował czynność. Odepchnęłam go od siebie i zeszłam z parapetu.
- nie mam ochoty na seks z tobą- powiedziałam i podeszłam do łóżka po czym położyłam się na nie. Wiedziałam że Niall się zdenerwował. Podszedł do mnie i położył się na mnie.
- nie pytałem czy masz ochotę, w ogóle mnie to nie obchodzi- powiedział chamsko i wsunął swoją rękę pod moje majtki. Zaczął pieścić moją kobiecość. Wiedziałam że jak będę się sprzeciwiać to tego pożałuję. Pocałowałam go namiętnie. Niall ściągnął ze mnie koszulę nocną i zaczął całować mnie po piersiach , powoli schodząc coraz niżej . Zatrzymał się na moim udzie. Zaczął całować mnie po wewnętrznej stronie uda i rozsuwając mi nogi. Wiem co teraz zrobi i część mnie chce go teraz odepchnąć Tą samą czynność wykonał na drugim udzie . Sprawiało mi to przyjemność. Horan zaczął masować moją  kobiecość, bardzo czule , bardzo delikatnie. Ściągnął ze mnie majtki i wyrzucił je gdzieś w kąt . Zaczął zataczać językiem  kegi wokół mojej kobiecości, a  jego ręce przytrzymywały moje uda.
- Niall - powiedziałam po przez jęki a moje ciało wygięło się . Niall nie przestawał kręcił językiem raz za razem przedłużając torturę.Moje nogi sztywnieją a on wkłada we mnie palec.
- uwielbiam jak stajesz się taka wilgotna - powiedział i pocałował mnie  w kobiecość . Zaczął palcem szerokie kręgi, poruszając się we mnie. Po chwili po moim ciele przeszedł dziwny dreszcz.  Niall przestał. Jak dobrze , dłużej bym nie wytrzymała . Niall założył prezerwatywę i bardzo powoli wszedł we mnie po czym bardzo powoli poruszał się we mnie. Sprawiło mi to ból jak i przyjemność.
- jak mnie odczuwasz ?! - powiedział  chamsko.
- w porządku, dobrze- wyszeptałam i przymknęłam powieki. Wtedy zaczął poruszać się szybko. Wchodził we mnie gwałtownie . Raz zwalniał ruchy a potem ponownie je przyśpieszał. Czułam że znów dojdę . Moje jęki wypełniły cały pokój.
- dojdź dla mnie mała.! - powiedział oschle. Nie wkładał w seks żadnego uczucia. Eksploduję wokół niego, gdy rytmicznie się we mnie porusza. Jeszcze chwilę sam się w mnie poruszał i sam doszedł . Jego ciało opadło na mnie . Czułam jego ciepły oddech przy mojej szyi . Nagle zszedł ze mnie i położył się obok.
- teraz ci kurwa dobrze było szmato ? - spojrzałam na niego i szybko wstałam z łóżka.  Ubrałam się i poszłam spać do sypialni gdzie kiedyś spała Sonia. Rano obudził mnie Niall .
- An wstawaj dzisiaj zakończenie roku - powiedział i usiadł na łóżku. Otworzyłam oczy i spojrzałam na niego.
- już wstaję- powiedziałam i  wtuliłam się w poduszkę. Chłopak zabrał mi kołdrę.
- chodź!- powiedział i wstał z łóżka po czym wyciągnął dłoń w moją stronę .  Złapałam go za rękę i wstałam z łóżka. Horan zaciągnął mnie do garderoby .Wyciągnął z szafki  kolorowe pudełko po czym wręczył mi je.
- dla ciebie- powiedział i wyszedł z garderoby. Usiadłam na krześle i rozpakowałam prezent od Niall'a. Była to sukienka i buty. Poszłam do łazienki się odświeżyć . Wzięłam szybki prysznic, umyłam zęby i zrobiłam delikatny makijaż. Wróciłam do garderoby i założyłam sukienkę od Niall'a i buty.
Przyjrzałam się w lusterku i uśmiechnęłam się sama do siebie. Do garderoby wszedł Niall. Objął mnie od tyłu i położył swoją głowę na moim ramieniu. 
- wyglądasz idealnie - wyszeptał mi do ucha i delikatnie ugryzł mnie w płatek ucha. 
- Sukienka ledwo tyłek mi zakrywa- powiedziałam i odwróciłam się w jego stronę. Chłopak położył swoje dłonie na moich biodrach . 
- tak właśnie ma być - powiedział i odsunął się ode mnie.  Założył na siebie spodnie i koszulę .  Wyglądał idealnie . 
- chodźmy- powiedział i złapał mnie za rękę . Razem wyszliśmy z domu.  Podeszłam do samochodu i czekałam aż Horan go otworzy . Kiedy już otworzył samochód zajęłam miejsce pasażera i zapięła pasy . Niall w tym czasie ruszył .  Po 15 minutach byliśmy już pod szkołą. Zaparkował na  szkolnym parkingu i złapał mnie za rękę . 
- nie rozmawiaj z nikim - powiedział. Zdziwiona spojrzałam na niego.
- niby dlaczego ?- zapytałam i spojrzałam mu w oczy. 
- bo ja tak powiedziałem- powiedział chamsko. 
- nie mam zamiaru ciebie słuchać - powiedziałam i wyszłam z samochodu. Niall wyszedł tuż za mną.
- jeśli nie zrobisz tak jak ci powiedziałem to pogadamy inaczej w domu- powiedział i podszedł do mnie . Złapał mnie za rękę i prowadził w stronę szkoły. Razem weszliśmy do budynku . Po chwili Niall odszedł ode mnie. Zostałam sama . Szłam do swojej klasy. Na korytarzu zaczepiła mnie jakaś dziewczyna.
- Cześć ,jestem Eleanor - powiedziała i wyciągnęła dłoń w moją stronę . 
- Anastasia - powiedziałam i uścisnęłam jej dłoń . 
- może spotkamy się po południu i poznamy się bliżej ? - zapytała . Wtedy przypomniały mi się słowa Niall'a. 
- przepraszam ale nie mogę z nikim rozmawiać - powiedziałam i rozejrzałam się czy nigdzie nie ma mojego chłopaka . 
- Niall ci zabronił ? - zapytała i złapała mnie za ramię . 
- tak - powiedziałam. W pewnym momencie poczułam jak chłopak obejmuje mnie od tyłu. Po moim ciele przeszedł dziwny dreszcz. wystraszyłam się. 
- Chyba nie zrozumiałaś moich słów! - powiedział lekko zdenerwowany. 
- To moja wina, przepraszam Cię- powiedziała Eleanor. 
- dobra teraz sobie idź - powiedział a dziewczyna odeszła od nas. Chłopak oparł mnie o szafkę. 
- Niall , ja - nie dokończyłam chłopak mi przerwał. 
- jak ja kurwa mówię nie rozmawiaj z nikim to masz się do nikogo nie odzywać- powiedział chamsko.
- ale ja tu  nikogo nie znam - powiedziałam i spojrzałam w jego oczy. 
- i dobrze, nie chce żebyś miała jakieś koleżanki - powiedział.
- dlaczego ? - zapytałam . 
- jeszcze zrobią ci pranie mózgu i będziesz pojebana jak reszta dziewczyn- powiedział i złapał mnie za rękę . Zaciągnął mnie na apel. Cały czas był przy mnie. Pilnował abym się do nikogo nie odzywała. 
- Niall ja chcę mieć koleżanki - powiedziałam niepewnie. 
- jak zasłużysz - powiedział i objął mnie ramieniem .  Po zakończeniu apelu wszyscy się rozeszli. Podeszła do mnie Elanor i wcisnęła mi małą karteczkę w rękę po czym szybko odeszła. Spojrzałam na karteczkę . Był tam jej numer telefonu. Szybko ją schowałam w stanik i podeszłam do Niall'a. 


Skomentujcie bo wasze komentarze mnie motywują do dalszego pisania.  Dodałabym szybciej rozdział ale byłam z mamą po książki u cioci i mama musiała wypić kawę i pogadać. Ehhh :) 

Popytajcie na  Ask'u 










35 komentarzy:

  1. he he he jem ciastka ..

    OdpowiedzUsuń
  2. czyy on się wkońcu zmieniii ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zmieni się ale nie teraz . Muszę jakąś akcje stworzyć . :)

      Usuń
  3. świetny czekam na nn :3 tez chciałabym aby Horan sie zmienił :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały <3333 czekam na next'a :*

    OdpowiedzUsuń
  5. jakbys czesciej dodawala posty bys miala wiecej widzow ::-D

    OdpowiedzUsuń
  6. o jeszus jak mnie tu dawno nie było omg.. ale to jest świetne! :D czekam na next xx <333333333333333333333 //Patty ;3

    OdpowiedzUsuń
  7. Dawaj nexta szybkoo <33 kocham ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Oby tak dalej <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Jezu jaki cudowny. < 3 Masz talent:))

    OdpowiedzUsuń
  10. siemka :D przypadkiem dzisiaj weszłam na twojego bloga i jest cudowny ... :P czytam od 2 godzin wszystkie rozdzialy,wspanialy,kiedy kkolejny rozdzial?;-) ciekam na kolejny z niecierpliwoscia:-) pozdrowienia Kasiu<3

    OdpowiedzUsuń
  11. dalszego sukcesu w blogowaniu!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Czy Niall się zmieni ? : c W którym rozdziale ? ;c Jest super, ciekawie ! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie czytam już bloga twojej kolezanki i trafilam na twojego. Jest niesamowity!

    OdpowiedzUsuń
  14. jesus jaki piękny :P hehe :P ciekawe co bendzie dalej :P

    OdpowiedzUsuń
  15. ale supe rozdzial nie mog doczekac sie nexta kckckc

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudo! A pamiętasz jak mówiłaś o romansie An i Harrego? Kiedy to bd? ♥ // imaginy1onedirection.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. nie mogę się doczekać na next... cudne <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniały rozdział <3 nie moge sie doczekać next'a <3 jest naprawde niesamowity <3 NIE ... GENIALNY !!

    OdpowiedzUsuń

Szablon by S1K