13 sierpnia 2013

Rozdział 32 Zawiera treści erotyczne .

Zaczęłam się śmiać . Powoli wstałam  z Zayn'a . Podałam mu swoją rękę i pomogłam mu wstać . Pograłam z nimi parę minut i poszłam usiąść na ławkę . Po chwili przyszedł do mnie Niall i usiadł obok mnie . Objął mnie ramieniem i delikatnie przyciągnął do siebie..Po kilku minutach podszedł do nas Zayn
- musimy wracać , mamy wyścig -  powiedział i poszedł poinformować resztę . Wstałam z ławki i poszłam do domku. Spakowałam swoje  i Nialla rzeczy .Po chwili blondyn wszedł do pokoju i objął mnie .
- kochanie nie jesteś zła że wracamy ? - wyszeptał mi do ucha . Oparłam głowę o jego ramię .
- nie kochanie - powiedziałam i odwróciłam się do niego. Zawiesiłam swoje ręce na jego szyi i delikatnie go pocałowałam . Brakowało mi tej bliskości z nim.  Chciałam być jak najbliżej niego . Niall odsunął się ode mnie i zabrał walizki . Ja jeszcze chwilę rozejrzałam się po domku i wróciłam do blondyna . Wsiadłam do samochodu i odjechaliśmy.
- kochanie nie będziesz miała nic przeciwko jak dziś nie wrócę na noc?- zapytał  i położył swoją rękę na moim udzie .
- nie ,  a nie mogę jechać z tobą ? - zapytałam i położyłam swoją dłoń na jego dłoni.
- nie chcę cię zabierać w niebezpieczne miejsca , nie będę mógł cię pilnować i jednocześnie wykonywać swoją pracę -  powiedział i spojrzał na mnie . Delikatnie się do niego uśmiechnęłam.
- no dobrze . - powiedziałam i spojrzałam w boczną szybę .
- może później na skype wejdziemy ? - zapytał i przyśpieszył .
- jasne , ale obiecaj że dużo nie wypijesz . - powiedziałam.
- obiecuję - powiedział rozbawiony . Przez resztę drogi się już nie odzywaliśmy do siebie . Zaparkował auto pod naszym domem . Wyszłam z auta i poczekałam chwilę  na Nialla .Chłopak wyciągnął nasze torby i razem poszliśmy do domu .
- jak dobrze być u siebie - powiedziałam i rzuciłam klucze na stolik.
- kicia idę się umyć i uciekam - powiedział i poszedł do łazienki.  Usiadłam na kanapie i włączyłam telewizor. Po paru minutach przyszedł Niall w samych bokserkach . Delikatnie zagryzłam wargę i zmierzyłam go wzrokiem.
- dla mnie mógłbyś chodzić tak całymi dniami - powiedziałam rozbawiona .
- jak wrócę kochanie - powiedział i wyjął z torby ciuchy. Kiedy się ubierał podeszłam do niego i poprawiłam mu koszulkę . Na pożegnanie mnie pocałował i wyszedł .
Poszłam do łazienki się odświeżyć i ubrać na siebie coś czystego .
Weszłam do sypialni i ogarnęłam w niej trochę . Później włączyłam laptopa i przeglądałam różne strony internetowe  dla zabicia czasu . Po paru godzinach dostałam sms od Nialla aby wejść na skype . 
Zadzwoniłam do niego i kiedy go ujrzałam uśmiechnęłam się .
- cześć kochanie - powiedziałam i włączyłam kamerkę . 
- cześć kicia , myślałem że w bieliźnie cię zobaczę . - powiedział i się uśmiechnął . 
- chciałbyś.? - zapytałam . 
- jeszcze pytasz . - zaśmiał się 
-  ja jestem grzeczna kochanie - powiedziałam 
- tak ty grzeczna, gdybym był z tobą wsadziłbym ci te dwa paluszki- powiedział rozbawiony. 
- jestem niegrzeczna tylko przy tobie kocie - powiedziałam i zaśmiałam się .  
- dobra , dobra ściągaj koszulkę . - powiedział i uśmiechnął się .
- nie ściągnę - powiedziałam poważnie . 
- chodź zrobimy sobie pokaz na kamerkach - powiedział. 

- to ty pierwszy  się  rozbierz - powiedziałam . 
-  ja nie mogę teraz jak ktoś mi do pokoju wejdzie - spojrzał na swoje spodnie a potem na mnie . Uśmiechnęłam się do niego . 
- mmm chciałabym abyś teraz był przy mnie - powiedziałam i zaczęłam powoli odpinać guziki od  koszuli. 
- tak, a co byśmy robili  ? - powiedział i zagryzł delikatnie swoją wargę . 
- zająłbyś się mną - powiedziałam i ściągnęłam koszulę . 
- kusząca propozycja - powiedział .
- mam wielką ochotę na seks . - powiedziałam i złapałam się za piersi delikatnie je ściskając. Chciałam narobić mu ochoty .
- Anastasio musisz mnie kusić i to jeszcze przez kamerkę ? - zapytał i przeczesał dłońmi swoje włosy. Powoli ściągnęłam swoje spodenki i stanęłam przed kamerką w samej bieliźnie . 
- pragnę Cię Niall - powiedziałam i nachyliłam się do kamerki pokazując mu swoje piersi . Chłopak złapał się za głowę i spojrzał na bok. 
-ja ciebie też - powiedział .
- Niall ktoś jest z tobą ? - usiadłam na krześle i wpatrywałam się w kamerkę . 
- Zayn - odpowiedział na moje pytanie . Uśmiechnęłam się . Chciałam wzbudzić w Maliku zazdrość . W pewnym momencie ściągnęłam swoje majtki . Niall zdziwiony spojrzał na mnie i delikatnie zagryzł wargę.
- chciałabym abyś tu był- powiedziałam i delikatnie przejechałam dłonią po swojej kobiecości .
- ja też - powiedział. Cały czas patrzył na mnie. Uśmiechnęłam się do niego i usiadłam na krześle..Rozkraczyłam swoje nogi i skierowałam bardziej kamerkę na swoją kobiecość.Co chwilę pieściłam ją paluszkami.Wciąż miałam na sobie stanik . 
- Anastasio musisz mnie tak ranić?-zapytał i zmarszczył czoło.Bardzo dobrze wiedziałam o co mu chodzi.
- Żałuj, że nie ma Cię przy mnie.Będę musiała zaspokoić się sama.-powiedziałam i wsunęłam dwa paluszki w swoją cipkę.Niall zagryzł swoją wargę.Zauważyłam Zayn'a stojącego za blondynem.Nie zwracałam na niego uwagi.Kontynuowałam czynność.
- Ale bym Cię teraz wziął.-powiedział blondyn.
- Mmmm.-powiedziałam i zagryzłam swoją wargę.Przyśpieszyłam ruchy..Wiedziałam, że chłopak napalił się.
- Ale ona jest zajebista.-powiedział Zayn.Niall się na niego spojrzał i zaśmiał się.Kiedy do pokoju chłopaków ktoś wszedł wzięłam koc i owinęłam się w niego.Był to Liam.Spojrzał  w kamerkę i uśmiechnął się kiedy mnie zobaczył.
- Kochanie widzimy się jutro.-powiedział Niall i rozłączył się.Miała wielką ochotę na seks..Musiałam się jakoś zaspokoić.Usiadłam naga na łóżku i rozłożyłam szeroko nogi.Wzięłam wibrator i zaczęłam nim wodzić po mojej szparce w górę i w dół. To mnie dodatkowo podniecało.Po dłuższej chwili zdecydowałam się włożyć go do środka.Powoli zaczęłam wsuwać go do mojej kobiecości,która bardzo niechętnie mu się poddała. Gdy wszedł cały do środka jęknęłam cichutko. Powoli go wyciągnęłam i znowu wsadzałam,starając cię przy tym,by wszedł jak najgłębiej.Powtarzałam ta czynność powoli,delektując się każdym ruchem sztucznego członka w mojej pochwie. Wyobrażałam sobie jak blondyn wchodzi we mnie swoim wielkim kutasem. Powoli przyśpieszałam swoje ruchy.Wreszcie zamknęłam oczy,zwilżyłam oalce ustami i nie przestając wykonywać ruchów wibratorem zaczęłam masować nimi swoją kobiecość.To sprawiało że już nie myślałam o Niallu. Masowałam jedną ręką swoją kobiecość , drugą wkładając i wyjmując wibratora z pochwy. Starałam się tylko już osiągnąć orgazm,który zbliżał się szybkimi krokami.Wreszcie stało się-moje ciało przeszła fala dreszczy . Trwało to dłuższą chwilę,zanim się uspokoiłam. Westchnęłam cicho i wyjęłam wibrator z mojej pochwy . Schowałam go do szafy nocnej i położyłam się spać. 

32 komentarze:

  1. Hahahahahahh zboczeniec xdd

    OdpowiedzUsuń
  2. Następna cześć ; ** Jak najszybciej , nie moge sie do czekać ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. nie ma to jak "sexs" przez skype'a

    OdpowiedzUsuń
  4. o ja pierdziele wiecej takich zboczuchów, a może jaki BARDZO OSTRY SEKS z Niallem? ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. śwetne, dalej! / Kama. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny.!
    Ciekawe co będzie w następnym rozdziale :D
    Już się nie mogę doczekać.! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Łaaaaał boskii <33 NEXT *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki zajebisty.Jestem w szoku:* podoba mi się bardzo<3/ imaginy69onedirection

    OdpowiedzUsuń
  9. zboczuszki zawsze spoko. <3 kocham. czekam na nexta.

    OdpowiedzUsuń
  10. zboczuchu ti ;d kc :**

    OdpowiedzUsuń
  11. Zarąbisty :D hhe :D

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne te gidy z Niallem ! :D next ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. czekam na nexta

    OdpowiedzUsuń
  14. bedzie dzis next?

    OdpowiedzUsuń
  15. Niech ona sie prześpi z Zaynem no :<

    OdpowiedzUsuń
  16. fajny rozdzial ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. 26 kom. dodasz nexta? :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Kiedy next.?!
    <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  19. hahah :D no właśnie niech sie przespi z Zaynem :D ale to już twoja sprawa co z tym zrobisz :> kocham cie ;*

    OdpowiedzUsuń
  20. Kiedy dodasz next'a? <3 <3 . !
    kocham cie Zboczuchu :*

    OdpowiedzUsuń
  21. hah Kasia Zboczeniec ;p + świetny

    OdpowiedzUsuń
  22. hahahah :D super

    OdpowiedzUsuń
  23. są 32 komentarze, wow. kiedy następna część ??? ale z ciebie zboczuch --> kocham cię :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon by S1K