12 lipca 2013

Rozdział 1 .

Matka odeszła od ojca  trzy lata temu .  Od tamtej pory nie interesowała się moim życiem ,nie obchodziło ją to  gdzie wychodzę i kiedy wrócę .  Zawsze kiedy wracałam do domu była z innym mężczyzną  , wtedy krzyczała na mnie i kazała wyjść z domu.  A kiedy się upiła przychodziła i przepraszała mnie , obiecała mi że nasze życie się zmieni . Pod koniec wakacji oznajmiła że się przeprowadzamy na jakąś dzielnice Laurlel .  Dom do którego się przeprowadzałam  był ogromny , nawet o takim nie marzyłam .  Wyciągnęłam walizki z bagażnika i ciągnęłam je do budynku .W drzwiach ujrzałam tatę ,natychmiast rzuciłam bagaże i podbiegłam do ojca . Nie mogłam uwierzyć że mama wróciła do taty .Jednak się myliłam .
 - to jak wróciliście do siebie ?  - z mojej twarzy nie schodził uśmiech. Spojrzałam na mamę i na tatę . 
- nie , zamieszkasz z ojcem .
- ale mamo jak to ? - nie wiedziałam o co jej chodziło , miałam ochotę wstać i krzyczeć . Ale chciałam aby traktowały mnie jak osobę dorosłą , więc musiałam się tak zachowywać . 
-nie chcę cię już , sprawiasz mi same problemy , utrudniasz mi każdy związek .-wtedy już nie wytrzymałam , wbiegłam po schodach na górę  .Weszłam do jakiegoś pokoju  z płaczem .Rzuciłam się na łóżko i nie mogłam uwierzyć w słowa matki . Byłam w  pokoju do wieczora , pozwoliłam sobie zrobić przemeblowanie.
-Anastasio zejdź kolacja już jest.- na słowa ojca westchnę i wolnym krokiem zeszłam na dół .  Stanęłam w  drzwiach i spojrzałam na ojca , który przygotowywał kolację . 
- usiądź proszę . - zajęłam miejsce przy stole i bez słowa zjadłam kolację . Czułam się obca przy własnym tacie .
- mogę wyjść obejrzeć okolicę  ? 
- tylko uważaj na siebie . -Założyłam trampki  i szłam ciemną uliczką do parku  .Dookoła nie było nikogo , wszędzie pustka . Okolica była straszna , może dlatego nikogo nie było . Kawałek dalej była szkoła do której teraz będę uczęszczać .Szłam rozejrzeć się dookoła budynku . Przy bramie zauważyłam grupkę chłopaków . Przestraszyłam się i szybkim krokiem oddalałam się od nich . Co chwilę odwracałam się zza siebie patrząc czy nikt za mną nie idzie . Po chwili byłam w domu .  Wzięłam szybki prysznic i położyłam się spać . 
 Rano tata zawiózł mnie do szkoły . Jak każdy pierwszy dzień był fatalny . 8 lekcji dłużyło się w nieskończoność . Kiedy usłyszałam dzwonek kończący lekcje zerwałam się z ławki i jak najszybciej udałam się do swojej szafki .Wyciągnęłam z niej mp3 i torbę . Odwracając się ujrzałam blondyna stojącego prze de mną . Przycisnął mnie do szafki . 
- nie mieliśmy okazji się poznać  . Niall - spojrzałam  w oczy blondyna . Piękne  niebieskie oczy .
Anastasia  . - próbowałam odepchnąć go od siebie ale nie miałam wystarczająco siły . 
- dokąd to się wybierasz kochanie ? - zaśmiał się blondyn mocniej wciskając mnie w szafkę  .Nic nie odpowiedziałam za bardzo się go bałam . 
- zadałem  ci pytanie - I nic znów cisza . Spojrzałam ponownie w jego oczy . Widziałam w nich gniew  . Strach bardziej mnie sparaliżował . 
- kurwa , nie chcesz mówić to cię do tego zmuszę . - jego rękę powędrowała pod moją koszulkę . Szybko złapałam za jego nadgarstek  umożliwiając mu kolejnego ruchu . 
- chcę iść do domu , puść mnie . 
- zrobię  co zechcę - pogładził mnie po policzku zniżając się dłonią do mojego dekoltu  . Przegryzł delikatnie wargę . 
-  dlaczego ja  ? - z ledwością powstrzymywałam łzy .  Nie miałam już odwagi aby patrzeć mu w oczy . 
- przyjdę do ciebie  i się przekonasz .- Blondyn odszedł a ja natychmiast wybiegłam z szkolnego budynku i biegłam prosto do domu . Taty nie było. Zostawił kartę że wraca za tydzień .Poszłam wziąć gorącą kąpiel  , bo jedynie tego teraz potrzebowałam . Owinięta w ręczniku weszłam do swojego pokoju ubrałam bieliznę i włączyłam  TV . Nawet  nie zauważyłam a już była godzina  23 :30 . Wyłączyłam telewizor i przykryłam się kołdrą . Zanim zasnęłam myślałam o dzisiejszym zdarzeniu w szkle . Bałam się iść następnego dnia do szkoły .Nie chciałam powtórki z tego zdarzenia .Kiedy już przysypiałam poczułam czyjąś dłoń na swoich ustach . 
- nie drzyj się bo pożałujesz .  - Wiedziałam że to Niall  . Te perfumy i tytoń.
- idź sobie .- na moje słowa chłopak jedynie się zaśmiał.
- nie będziesz mi mówić co mam robić. 
- czego ty chcesz o de mnie . ? - wyszeptałam , a jego ręka automatycznie powędrowała na moje udo .Zareagowałam jedynie krzykiem .  Blondyn zatkał mi usta i się na mnie położył .Czułam alkohol .
- nikt ci nie pomoże wiem że twojego ojca nie ma w domu . - zaśmiał się i zabrał swoją rękę  z mojej twarzy.
-proszę odejdź - zaczęłam płakać a blondyn zszedł ze mnie i stanął w oknie .
- dobranoc kochanie - Niall wyszedł a ja automatycznie zerwałam się z łóżka aby zamknąć okno . 
 Nie spałam całą noc ,przez co spóźniłam się na pierwszą lekcje . Zdążyłam w sam raz na przerwę . Rozejrzałam się po korytarzu czy nigdzie nie ma Nialla .Ucieszyłam się że go nie widziałam . Poczułam jak ktoś obejmuje mnie od tył  .Perfumy i tytoń .Niall , 
- cześć kochanie . - wyszeptał mi blondyn do ucha . 
- odwal się . - odepchnęłam jego ręce z mojego ciała . Nie potrzebnie to robiłam .Jedynie zdenerwowałam Nialla . Chłopak przyparł mnie do zimnej ściany .
-jeszcze nie rozumiesz , że będę robił co zechcę ? -  nachylił się na de mną i pocałował mnie w szyję  , delikatnie ją przegryzając.  Jęknęłam .
-  ubierz coś ładnego na wieczór idziesz ze mną na imprezę . 
- nie chcę . - wyjąkałam i spojrzałam mu w oczy .
- jeśli będziesz stawiała opór pogadamy w inny sposób , a tego byś nie chciała .-Blondyn pogładził mój policzek a ja jedynie przymknęłam powieki .Po moim ciele przeszedł dziwny dreszcz .

Chcesz wiedzieć co będzie dalej  ? skomentuj  .  



15 komentarzy:

  1. O matko . Jaki cudowny po prostu zakochałam się . Czekam na kolejny rozdział . Pisz bo warto : ) / imaginy69onedirection.blogspot.com : )

    OdpowiedzUsuń
  2. czekam na kolejny rozdział

    OdpowiedzUsuń
  3. ale zajebisty . nie mogę doczekać się kolejnego . Niall taki groźny

    OdpowiedzUsuń
  4. jednak słodki blondyn może być niegrzeczny . cudowne

    OdpowiedzUsuń
  5. Horan z gitarą byłby dla mnie parą <3 hehe piękny wygląd a opowiadanie nieziemskie <3

    OdpowiedzUsuń
  6. można się dowiedzieć kiedy bedzie kolejny rozdział ?

    OdpowiedzUsuń
  7. kocham cie normalnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. O boziuu ten rozdział jest taki hjsbghsgddgdgdhdsghsdg <3
    Świetnyyy <3

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne :) ale troche nie rozumiem . bo skąd niall zna się z anastasią ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ile anastasia ma lat ? ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Mogłabyś zmienić czcionkę?? bo nie za bardzo dobrze widać :<

    OdpowiedzUsuń
  12. zaczynam czytać ;3

    OdpowiedzUsuń

Szablon by S1K