29 lipca 2013

Rozdział 22

Do ogrodu przyszedł tata . Usiadł obok mnie i otulił mnie ramieniem delikatnie przytulając do siebie .
- An kochanie ,  Rose jest moją nową partnerką , chcę abyście się dogadywali - odsunęłam się od niego .
- przepraszam tato   - spojrzałam na mężczyznę a on delikatnie się uśmiechnął  .  Przytuliłam się do niego . Po chwili odsunął się o de mnie i pocałował mnie w czubek głowy .
- tato , zaraz Niall przyjedzie i jadę do niego - powiedziałam i wstałam z huśtawki .  Poszłam do kuchni gdzie siedziała Rose z dzieckiem . Nie zwracałam na nią uwagi .  Po chwili  usłyszałam pukanie do drzwi  . Podeszłam do nich i otworzyłam je . Przywitałam się z blondynem namiętnym pocałunkiem i wpuściłam go do środka .   Rose podeszła do nas by sprawdzić kto przyszedł . Niall się z nią przywitał i  objął mnie .
- chodź - złapałam go za rękę i pociągnęłam w stronę swojego pokoju  .   Zamknęłam pokój na klucz i oparłam się o drzwi  .
- kto to  ? - zapytał blondyn i odwrócił się w moją stronę .
- Rose , nowa partnerka taty , mają razem dziecko  - podeszłam do  Horana i wtuliłam się w niego . Chłopak wtulił mnie w siebie .
-  nie chcę tu być , z nią pod jednym dachem. - Chłopak pocałował mnie w czubek głowy i odsunął mnie od siebie .
-  to zbieraj się i jedziesz do mnie . - uśmiechnęłam się i spakowałam parę potrzebnych rzeczy . Zeszliśmy na dół trzymając się za ręce .  Weszłam do kuchni gdzie siedział tata z tą małą .  Lekko się skrzywiłam jak zobaczyłam ją siedzącą mu na kolanach .
- tato wychodzę  -  Rose wstała z kolan taty a on podszedł do mnie . Wyciągnął z kieszeni pieniądze i wręczył mi je .  Uśmiechnęłam się do niego . W tym czasie Niall przywitał się z moim tatą .
- córcia ,  co do twoich jutrzejszych  urodzin  .. - zaczął niepewnie .
- tato , nie chcę ich wyprawiać  - uśmiechnęłam się i pocałowałam go w policzek . Opuściłam dom razem z blondynem i odjechaliśmy .  Przez chwilę jechaliśmy w ciszy .
- to moja  księżniczka ile   jutro kończy lat  ? - spojrzał na mnie   i się uśmiechnął .
- osiemnaście kochanie  - blondyn zmarszczył czoło  i dziwnie się na mnie spojrzał .  Nie wiedziałam o co mu chodzi .
- dlaczego tak dziwnie się patrzysz  ? - zapytałam i uśmiechnęłam się do niego .
- z taką gówniara się spotykam  - zaczął się śmiać , delikatnie go szturchnęłam w ramię  po czym sama wybuchłam śmiechem  .  Po chwili dojechaliśmy na miejsce . Wcięłam torbę i szłam  w stronę drzwi . Niall mnie wyprzedził i otworzył je przede mną .  Posłałam mu  uśmiech  i weszłam do środka .   Już w samym wejściu było słychać krzyki chłopaków . Weszłam do salonu i przywitałam się z nimi .  Na kolanach Louisa siedziała Sona .  Uśmiechnęłam się do niej  a ona odwzajemniła uśmiech . Niall  złapał mnie za rękę  i zaciągnął na sofę . Posadził mnie sobie na kolanach  po czym  odpalił szluga .  Skrzywiłam się lekko co zauważyła Sonia   . Uśmiechnęła się do mnie .   Chłopaki wyszli z domu aby  obejrzeć samochodu . Zostałam sama z Sonią . Usiadłam obok niej .  Wyglądała na trochę zdenerwowaną , złapałam ją za rękę i spojrzałam w jej oczy .
- coś się stało ?
- nie nic tylko  , dziś będę miała swój pierwszy raz z  Louisem i trochę się denerwuję . - uśmiechnęłam się i przytuliłam się do niej .
- ale on chce to z tobą robić  ?
- nie , ale chcę mu zrobić taką niespodziankę i oddać mu się  - uśmiechnęłam się . Po chwilo wrócili chłopaki. Niall  usiadł mi na kolana   .
- robimy ognisko  ? - zaproponował Louis . Nikt nie miał nic przeciwko temu  . Chłopaki poszli rozpalić grilla za domem a ja z Sonią poszłam zrobić coś do jedzenia .   Podczas przygotowywania sałatek rozmawiałyśmy o wszystkim    .   Do kuchni wpadł Harry  podszedł do nas i nas objął .
- chodźcie już rozpalone . - wziął miski z jedzeniem i odszedł od nas  . Wzięłam talerze   a Sonia sztuczce . Poszłyśmy do ogrodu  .
Usiadłam Niall'owi na kolana . Obok nas siedział  Louis z  Sonią . 
- An chodź zrobię wam zdjęcie . -  Sonia wyciągnęła telefon i zrobiła mi i  Niall'owi zdjęcie .  Wzięłam jej telefon do reki aby zobaczyć zdjęcie . 
Uśmiechnęłam się o i delikatnie pocałowałam blondyna .  Oddalam telefon Soni . 
- później mi je wyślesz . - wtuliłam się  w blondyna .  Jak zawsze na stoliku musiał stać alkohol .  Nie podobało mi się to że zawsze chłopaki pija .  
- Niall bierz  -  Harry podał mu kieliszek z wódką . Zabrałam jego rękę  od kieliszka  . 
- ty dziś nie pijesz . - zaśmiał się na moje słowa i sięgnął po kieliszek .   Dlaczego on nigdy mnie sie nie słucha .  Zawsze robi mi na złość . Przez cały czas rozmawiałam z Sonia   . Byłam zła na Horana za to że znów pije . Blondyn wyciągnął z kieszeni paczkę fajek . Zabrałam mu ja i wrzuciłam do ognia . 
- co ty odpierdalasz  ? 
-  a ty co odpierdalasz ? - zmarszczyłam czoło . Wstałam z jego  kolan .  Złapał mnie za nadgarstek i lekko go ścisnął  . Wyrwałam się z jego uścisku . 
- To mnie boli Niall   - krzyknęłam na niego  i weszłam do budynku  . Chłopak podszedł za mną . Złapał mnie za rękę i przyciągnął do siebie . 
- zostaw mnie Niall  . -  ponownie na niego krzyknęłam , ale on nic sobie z tego nie robił . 
- uspokój się Anastasio ! - zacisnął swoje dłonie na moich ramionach .  Uderzyłam go w tors i rozpłakałam się . Blondyn wtulił mnie w siebie i delikatnie pocałował w czubek głowy 


Podoba wam się  ?  komentujcie

22 komentarze:

  1. Jaka końcówka zajebista. Naprawdę cały mi się podoba<3 KOCHAM CIĘ<3 Twoja Busia

    OdpowiedzUsuń
  2. super to :* <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochamm <33 dalejj ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. dalej :** zajebisty

    OdpowiedzUsuń
  5. napisz dzisiaj kolejny rozdział <3

    OdpowiedzUsuń
  6. super ! czekam na next :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Boze jakie świetne! Błagam dodaj następny jak najszybciej! <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Dawaj dalej !

    OdpowiedzUsuń
  9. pisz pisz pisz pisz dalej !

    OdpowiedzUsuń
  10. szkoda że nie może się otworzyc zdjęcie co Sonia zrobiła :(( chyba że tylko mi się nie wyświetla :(( chciałbym je zobaczyc

    OdpowiedzUsuń
  11. Zajebisty, chce next!!!!!!!!!!! <333

    OdpowiedzUsuń
  12. Ooo.. Niall i Holly :)

    OdpowiedzUsuń
  13. dfdhfgjhg cudowne *,*

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaka s*ka z tej Rose -,- nie mogę się doczekać następnego :) :*

    OdpowiedzUsuń
  15. kocham <333333333333333333 a tak na marginesie już nie lubie tej Rose -.- czekam na następną częsc ! :*****

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziewczyno ale ty masz talent. Czekam na następną część. :>>>>

    OdpowiedzUsuń

Szablon by S1K