20 lipca 2013

Rozdział 14

Wszystko mnie bolało .   Pod taty dachem mieszka  niebezpieczny człowiek .  Jeśli jest przyjacielem taty to w takim razie  czym zajmuje się mój tata ?   Zaczęłam płakać   .  Starałam się kontrolować płacz ale nic z tego nie wychodziło ból był tak mocny że nie wiedziałam co ze sobą zrobić . W tym momencie myślałam nad tym aby ze sobą skończyć .   Spędziłam na łóżku cały dzień   . Cały dzień w ciszy i spokoju  , bez żadnych kłótni.   Otworzyłam pokój i poszłam do łazienki się myć .  Nie zamykając łazienki rozebrałam się i poszłam pod prysznic .  Krople wody sprawiały mi jeszcze większy ból . Szybko się  umyłam , owinięta w ręczniku wróciłam do siebie . Na moim łóżku siedział Paul  .  Bałam się go .
-  masz milczeć . !
- a jeśli nie to co ?
- wszystko odbije się na Horanie -  ten dupek wiedział że zależy mi na nim  i że zrobię wszystko aby nic mu się nie stało .
- co ja powiem tacie  ? - ze łzami w oczach podeszłam bliżej Paula .
- spadłaś ze schodów . - wstał z łóżka i podszedł do mnie . Położył swoją dłoń na moim policzku  .Wzdrygnęłam się i odsunęłam twarz od jego ręki . Zaśmiał się .  Spojrzałam w jego oczy a po moim policzku zaczęły spływać łzy  .
- dobranoc -  pocałował mnie w kącik ust i wyszedł .    Zamknęłam drzwi na klucz  . Ubrałam na siebie luźną koszulę i spodenki .   Otworzyłam okno  , w razie czego gdyby  Niall przyszedł . Położyłam się  i zasnęłam .   Obudziłam się  koło dziewiątej .   Obolała zeszłam na dół . Tata na szczęście był w domu  .
- cześć tato  - przytuliłam się do niego
- Anastasia . Co ci się dziecko stało , jesteś cała w siniakach . ?- odsunął mnie od siebie i zaczął  oglądać każdą część mojego ciała .
- spadłam ze schodów . to nic takiego . - odsunęłam się od  taty i usiadłam przy stole gdzie siedział Paul .Spojrzałam na niego a on jedynie się uśmiechnął .  Odwróciłam wzrok od niego .
- tato mogę dziś nocować u koleżanki ?
- możesz kochanie - ubrał na siebie marynarkę od garnitury i pocałował mnie w czubek głowy po czym wyszedł z domu . Wstałam z krzesła i chciałam iść do siebie ale  Paul złapał mnie za nadgarstek  .
-  do koleżanki ? - odwróciłam się w jego stronę .
- tak do koleżanki . -  zaśmiał się i przyciągnął mnie do siebie  .
- wiem że będziesz u Nialla .
-nic ci do tego ! . - wyrwałam się z jego uścisku i pobiegłam do siebie .  W moim pokoju siedział  Liam z Louis'em  .
- co wy tu robicie  ?
- a tobie co się stało  ?-    Louis wstał i podszedł do mnie .
-  nie ważne . - Chłopak złapał mnie za podbródek  uważnie przyglądając się moim siniakom na twarzy .
-Niall cię pobił . ?
- nie  , po co tu przyszliście  ?
- Niall nas przysłał  po ciebie.
- Dlaczego sam nie przyjechał ?
- nie mógł  .
- dajcie mi chwilę ubiorę się  . - wyciągnęłam z szafki  luźną koszule i spodnie . Poszłam do łazienki aby się ubrać . Po chwili wróciłam    do pokoju . Zarzuciłam  na siebie sweterek .
- chodźcie  - wyszłam z pokoju a oni za mną .  W drzwiach wyjściowych jeszcze wpadłam na  Paula . Louis i  Liam przywitali się z nim a ja bez słowa wyszłam z domu .  Po chwili chłopcy podeszli do mnie . Wsiedliśmy do samochodu  . Przez całą drogę jechaliśmy w ciszy . Pod domem stał już Niall .Wyszłam z auta i podeszłam do niego .Chciałam sie przytulić ale blondyn  odsunął się o de mnie .
-  co się się ? - przyglądał  się  każdej odkrytej części mojego ciała  .
- wejdźmy  do środka . -  Horan otworzył mi drzwi i puścił przodem . W salonie siedział Malik z Loczkiem . Na mój  widok się zdziwili .
- kto ci to zrobił ? - zaczął Niall  . Podwinął rękaw mojego swetra do góry . Byłam cała w siniakach . Milczałam , bałam się wydać   Paula . Wiedziałam że jeśli się wygadam to Niall dostanie .
-  no kto ci to kurwa zrobił .  ?!- był zdenerwowany .
- zabiję tego kogoś .-delikatnie  przytulił mnie do siebie .
- Niall debilu nie widzisz że ona się boi . -  Odparł Malik  . Nial odsunął się ode mnie . Ujął moją twarz w dłonie i spojrzał mi w czy .
 - Anastasio kochanie , powiedz mi kto cię pobił . .! - zaczęłam płakać .
- Paul .  .
- zabiję go - odsunął się o de mnie .
- Chłopcy jedziemy . - wziął klucze od swojego samochodu .
- Niall gdzie ty chcesz jechać  ? -złapałam go za rękę .
- tak nie może być .
- proszę cię nic nie rób
- Liam zostań z nią  , a my jedziemy . - Niall i reszta wyszli z domu . Znów się popłakałam . Liam podszedł do mnie i chwycił  mnie delikatnie za ramiona .
- chodź zrobię ci coś  do picia . - poszłam z nim do kuchni .Zajęłam miejsce przy stole . Liam zrobił mi gorącą herbatę.  Usiadł przy mnie  .
- nie martw się  nic  nikomu się nie stanie . - próbował mnie pocieszyć . Ale nie wychodziło mu to .
- jasne .- spojrzałam na niego
-  może trochę Paul oberwie . - spojrzałam na niego a on jedynie się uśmiechnął  .
- masz na coś ochotę  ?
-  z miłą chęcią bym się położyła .- Liam wziął mnie na ręce i zaniósł do salonu . Położył mnie na sofie i okrył ciepłym kocem . Po  godzinie wrócił Niall i reszta .Blondyn usiadł  obok mnie.Wtulił mnie do siebie . W ogóle się nie odezwał . Wtuliłam się w jego ciepłą bluzę .
- zapomnij że dziś wrócisz do domu .
- dziś nie muszę .
- jutro też nie  .
- ale  Niall , co ze szkoła .?
- nie pójdziesz w takim stanie .

chcesz wiedzieć co będzie dalej ? 30 komentarzy i napiszę kolejny rozdział .  Może dacie jakieś propozycje , o czym mogę napisać   ?


122 komentarze:

  1. zajebiste i tyle *.* :** dawaj next *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. najlepsze imaginy piszesz . :)) *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. niesamowte i tyle . !!!!!!!! pozdrawiam cie kasiu

    OdpowiedzUsuń
  4. zajebisty rozdział z resztom jak każdy inny rozdział pisz dalej pliska

    OdpowiedzUsuń
  5. może że niall zrobi to znow z anastasia bedzie w ciazy

    OdpowiedzUsuń
  6. JEZU JAKIE ZAJEBISTE . :O !

    OdpowiedzUsuń
  7. UZALEŻNIŁAM SIE :))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  8. zjebiste i tyle ci powiem

    OdpowiedzUsuń
  9. swaggkicia wiem że to zajebisteee .; D no bo zajebiste ;D. faje fajne;d

    OdpowiedzUsuń
  10. Wkręciłam się . Czekam na nexta . ^.^

    OdpowiedzUsuń
  11. NAJLEPSZE IMAGINY TYLKO TUTAJ . < 3

    OdpowiedzUsuń
  12. nie no ja zaraz oszaleje ciekawośc mnie zzera co bedzie dalej podpowiesz coś moze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. liczyłam na wasze podpowiedzi . Bo ja nie wiem co mam napisać :C

      Usuń
  13. najlepsze imaginy WSZECHCZASUW

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak masz już komentowac to bez błędów skarbie . *Wszechczasów ;)) + tak , wszyscy o tym wiedzą co tu lukneli . **.**

      Usuń
  14. JPRDL NIESAMOWITE . !!! <333 . WKRECONA W TO KOMPLETNIE . *.* CO BD DALEJ ?!! CHCE SIE DOWIEDZIEC ! TERAZ , NATYCHMIAST . !! :***

    OdpowiedzUsuń
  15. uzaleznilam sie od tg , dziekuje kasiu ze takie zaj biste robisz xD

    OdpowiedzUsuń
  16. nie no niesamowte tyle moge powiedziec o tym blogu i o imaginach rozdzial kolejny czekam na kolejny rozdzial

    OdpowiedzUsuń
  17. Likka :d Zajebiste

    OdpowiedzUsuń
  18. kurwa najlepsze na świecie kocham cie kasia i busia was kocham poprostu

    OdpowiedzUsuń
  19. japierdole zajebiste

    OdpowiedzUsuń
  20. amazayn . *-*

    OdpowiedzUsuń
  21. TYPOWA DAJREKSZJONERKA20 lipca 2013 14:30

    amazing imagine ;p

    OdpowiedzUsuń
  22. kocham tego naialllaa
    TYPOWA DAJREKSZJONERKA

    OdpowiedzUsuń
  23. TYPOWA DAJREKSZJONERKA20 lipca 2013 14:31

    Zajebiste .

    OdpowiedzUsuń
  24. PISZ DALEJ NIE MOGE SIE DOCZEKAC NOWEGO ROZDZIALU . :* jak z tym skonczysz to powiem busi zeby cie zabiła .

    OdpowiedzUsuń
  25. zajebiste juz 3O komentarzy :DD

    OdpowiedzUsuń
  26. Klaudusiak więcej niż 30 :D Widzisz kasiu pewnie myślałaś ze tyle nie bedzie :P

    OdpowiedzUsuń
  27. ZAJEBISTE DAWAJ KOLEJNE !!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. NAJLEPSZE IMAGINY POD SLONCEM POLECAM IMPOSSIBLEDIRECTION ;*

    OdpowiedzUsuń
  29. 36 komentarzy ! gratuluje ! wraz z moim bedzie 37 ! :) kasiu masz talent i to wielki ^.^

    OdpowiedzUsuń
  30. ty i busia macie talenciory :p

    OdpowiedzUsuń
  31. wszystkich uzależniłąś od tego :p i widzisz co narobiłaś :p

    OdpowiedzUsuń
  32. zajebiste czekam na next ! :D

    OdpowiedzUsuń
  33. 40 kom !!! już 41 !!!! wow kasiu ;p

    OdpowiedzUsuń
  34. ile komentarzy :O już jest więcej kom niż 30 ;] 40 jest ;] no więc dawaj nexta ;] ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. chcemy nexta ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. ZAJEBISTE Z ZAJEBISTYCH

    OdpowiedzUsuń
  37. KIEDY NASTĘPNY ? <3
    mozesz pisac o tym ze ten paul się juz wyprowadzil z domu taty , bo niall mu zagrozil czy cos takiego i wogole do innego miasta się przeprowadził . napisz od razu 2 rozdziały albo jeden taki dłuuugii :D

    OdpowiedzUsuń
  38. 44 kom ! Gratuluje kasiu dobiłąś do 44

    OdpowiedzUsuń
  39. :D zajebiste i tyle ci powiem kochanie

    OdpowiedzUsuń
  40. ciesze sie że jest z niallem :D nie nawidze paula :/

    OdpowiedzUsuń
  41. 50 kom ! gratuluje kochanie :DD:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba będę płakać <3

      Usuń
    2. widzisz jakie zajebiste imaginy piszesz? C:

      Usuń
    3. sama w to nie wierzę :)

      Usuń
    4. to uwierz <3 wbijasz sie do 100 kom :D

      Usuń
  42. 50 ! Kongratulejszyn :P

    OdpowiedzUsuń
  43. CHYBA BEDZIE 60 XDD

    OdpowiedzUsuń
  44. Kasiu moja droga , moge ci dobic do 100 kom ;p

    OdpowiedzUsuń
  45. 57 komentarzy ! <3 gratulacje ptysiu

    OdpowiedzUsuń
  46. zajebiste :OO:P

    OdpowiedzUsuń
  47. kochamy cię <3

    OdpowiedzUsuń
  48. kurwa jakie zajebiste,kc <3

    OdpowiedzUsuń
  49. my kochamy to czytać a ty chcesz przestać pisać .

    OdpowiedzUsuń
  50. właśnie , my to kochamy a ty chcesz przestac. :( nie rob nam tego.

    OdpowiedzUsuń
  51. najzajebistsze,tyle powiem:)

    OdpowiedzUsuń
  52. zajebisteee !!!

    OdpowiedzUsuń
  53. jakie cudo . *.* polecam to wszystkim:-)

    OdpowiedzUsuń
  54. jezu juz prawie 100 <333!

    OdpowiedzUsuń
  55. ciesze dupe razem z tb że bedzie 100 :*

    OdpowiedzUsuń
  56. ;* kurwa zajebiste:-)))

    OdpowiedzUsuń
  57. miło się czyta :-)))
    to jest po prostu... amazayn *>* :)))))

    OdpowiedzUsuń
  58. jakie kurwa zajebiste *.* :*

    OdpowiedzUsuń
  59. :*** juz prawie 100 ! aaaa <33! a co do rodziału zajebisty

    OdpowiedzUsuń
  60. kocham tego bloga jest cudny .

    OdpowiedzUsuń
  61. powiem tyle : cudnee .<3

    OdpowiedzUsuń
  62. uzależniłam się od tw bloga .; PP

    OdpowiedzUsuń
  63. kocham too <3!

    OdpowiedzUsuń
  64. blog najlepszy i tyle powiem .:*
    omg wzbijasz sie do 100 nie wierze .!!! gratulacje kasiu .

    OdpowiedzUsuń
  65. bedzie 100 w jednej notce ? lol!

    OdpowiedzUsuń
  66. niesamowite to jest serio . rozdział zajebisty jak zawsze .;**** niech anastasia bedzie w ciąży z nialem a tata sie o tym dowie i bedzie probowal zrobic cos niallowi ale anastasia tacie nie da nic mu zrobic co o tym sadzisz .?

    OdpowiedzUsuń
  67. CUDNE TO. ROZDZIAŁ JEST JAK ZWYKLE,FANTASTYCZNY.ALE NIE WIERZYŁAM ŻE PAUL COŚ JEJ ZROBI.A I MYŚLAŁAM ŻE NIE POWIE NIALLOWI TYLKO ŻE SPADŁA ZE SCHODÓW.:P ZARĄBISTE CZEKAM NA KOLEJNY ROZDZIAŁ! CHCEMY NEXT

    OdpowiedzUsuń
  68. już dawno było 30 !! daj nexta kochanie :p

    OdpowiedzUsuń
  69. 5 kom i 100! kongratulejszyn kochanie ^^ rozdział cdy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cudny*:P przepraszam pomyliło mi sie

      Usuń
  70. cud, miód i orzeszki . ^.^

    OdpowiedzUsuń
  71. OMG OMG OMG . najlepszy rozdział ever

    OdpowiedzUsuń
  72. niesamowite 100 ! super a rozdział super

    OdpowiedzUsuń
  73. [Pattryk Beiber]20 lipca 2013 14:59

    więcej niż stówa:P

    OdpowiedzUsuń
  74. rozdział nareszcie ! tak długo na niego czekałam.Pozdrawiam i gratki z powodu 100

    OdpowiedzUsuń
  75. iii. . stówa :) niesamowite.!

    OdpowiedzUsuń
  76. rozdział jak zawsze NAJLEPSZY .!

    OdpowiedzUsuń
  77. świetny rozdział . mam nadzieję, że po zakupach dodasz kolejny : )

    OdpowiedzUsuń
  78. jeuz ile komentarzy . ;p le nie ważne super ciesze sie ale co do rozdziału zajebisty :p czekam do nocy xD :P

    OdpowiedzUsuń
  79. Boze. <3 Boski . daj jeeszcze dzisiaj nastepny rozdzial . ;-) to jest niesamowite, niech paul sie od niej odwali,a jej tata niech sie wkoncu na nim pozna, i zeby paul niallowi nic nie zrobil i anastasia w ciazy z niallem niech bedzie, ale niej jej tata go polubi . jeju mam tyle pomyslow. ; 3 niech bedzie happpy end skoro masz konczyc. ;-c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pisz propozycje na asku kochanie :) ciekawe <3

      Usuń
  80. Jesteś niesamowita <33

    OdpowiedzUsuń
  81. Chciałaś 30 ko masz 100 cos boska jessteś.

    OdpowiedzUsuń
  82. proszę cie nie kończ :'c wszyscy będziemy płakac.Pisz dalej kochana cudne to jest. K-O-C-H-A-M C-I-Ę ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  83. omg...dziewczyno to jest genialne ! *o* super czytam to od niedawna a juz sie uzależniłam ! :D a i co do komentarzy chciałaś 30 masz 118... woooow :*** jestes genialna

    OdpowiedzUsuń
  84. boże, świetny! Naprawde masz talent! Dawaj next'a, kocham twojego bloga!!!!!! <33

    OdpowiedzUsuń
  85. dawaj nexta proszę xxx♥xxx <3

    OdpowiedzUsuń

Szablon by S1K