30 lipca 2013

Rozdział 23

Odsunęłam się od niego i poszłam do kuchni  . Nie miała ochoty na niego patrzeć .  Jak nazłość blondyn poszedł za mną .
- Anastasio . ! - złapał mnie za nadgarstek  . Odwróciłam się w jego stronę i próbowałam wydostać się z jego uścisku .
- zostaw mnie  ! - krzyknęłam na niego .   Zdenerwowany oparł mnie o blat kuchenny . Przestraszyłam się go . Zacisnął swoje dłonie na moich ramionach .  Krzyknęłam z bólu , a w tym czasie do kuchni weszła Sonia . Szybko pobiegła po Louisa .
- Niall proszę ,  ranisz mnie  .! -  Horan nic sobie z tego nie robił , nawet nie wiem czy moje słowa do niego dotarły .  Do kuchni wbiegł Louis i  odsunął  blondyna ode mnie .   Zabrał go do ogrodu . Sonia została zemną   . Przerażona wtuliłam się  w nią .
- An już jest dobrze - opuszkami palców gładziła moje plecy .  Odsunęłam się od niej .
- idę się położyć - poszłam na górę do sypialni blondyna .
Podeszłam do okna  z którego miałam idealny widok na cały ogród chłopaków . Wdziałam jak Niall dobrze się z nimi bawi . Nawet się mną nie przejmował  . Poszłam pod prysznic  . Stanęłam naga przy lustrze i obejrzałam swoje posiniaczone ramiona . Po  policzku spłynęła mi łza .   Wzięłam długi gorący prysznic . Owinięta w ręczniku weszłam do pokoju . Na łóżku siedział blondyn . Nie zwracałam  na niego uwagi . 
- ślicznie wyglądasz  . - zignorowałam go i założyłam na siebie majtki .  Stałam przed nim  w samych koronkowych majteczkach . Blondyn podszedł do mnie i delikatnie dotknął moich siniaków  . Odsunęłam się  od niego . 
- Przepraszam Anastasio -  Westchnęłam i spojrzałam mu w oczy . Był pijani i ledwo utrzymywał się na nogach . 
- idź się wykąp , śmierdzi od ciebie -  blondyn zostawił swój telefon na łóżku i wyszedł do  łazienki , ja w tym czasie ubrałam na siebie piżamę i położyłam się na łóżku .  Horan dostał sms , przejechałam placem po ekranie  telefonu . 
Nie mogłam w to uwierzyć . Niall ma jakąś kochankę . Wstałam z łózka i szybko zeszłam na dół .  W salonie był Harry  . 
- Harry zawieziesz mnie do domu  - loczek się odwrócił i wstał .  Kiedy  wychodziliśmy z domu Na dół zszedł Niall . 
- gdzie się wybierasz .! ? - podszedł do nas . Odwróciłam się w jego stronę . 
- twój kotuś wysłała ci sms . - powiedziałam zdenerwowana . 
- czytałaś moje sms . ?!  - zdenerwował się . 
- jesteś skurwielem Niall , nie chcę cię znać . - krzyknęłam i wyszłam . 
Harry odwiózł mnie do domu . Kiedy wyszłam z samochodu on od razu odjechał .  Weszłam do domu  i usłyszałam jęki z taty sypialni . Zrobiło mi się niedobrze na myśl że oni to robią . Poszłam do siebie do pokoju . Położyłam torbę i usłyszałam płacz dziecka  za ścianą .   Poszłam do pokoju obok i wzięłam  maleństwo na ręce . Od razu się uspokoiło . Poszłam z nim do swojego pokoju . Położyliśmy się na łóżku  . Nawet nie wiem kiedy zasnęłam  . Rano  obudziła mnie Rose . Stała w drzwiach i patrzyła na mnie i na małego . Usiadłam na łóżku i przetarłam oczy . 
- co chcesz  ? - zapytałam i  wstałam z łóżka . 
- sprawdzałam czy Larry jest u ciebie - kobieta delikatnie się uśmiechnęła i podeszła do mnie  . Usiadła  na łóżku przy małym  . 
- płakał w nocy więc go wzięłam do siebie , nie chciałam już ciebie budzić , bo na pewno zmęczona jesteś wstawaniem w nocy . - delikatnie się do niej uśmiechnęłam i weszłam do garderoby . 
Po chwili z niej wyszłam przebrana w dżinsy i koszulę . Rose  jeszcze była w moim pokoju  , miała Larry'ego na rękach .  
-  Anastasio chcę cię przeprosić za moje ostatnie zachowanie  - podeszła do mnie i spojrzała w moje oczy . 
- nic nie szkodzi . - uśmiechnęła się do mnie delikatnie . 
- chodź zrobię ci śniadanie . - powiedziała i wyszłyśmy razem z mojego pokoju .  Na śniadanie przygotowała mi jajecznicę  . Rozmawiałam z nią o wszystkim . Opowiedziała mi jak poznała tatę . Sama się o niej dużo dowiedziałam . Wcale nie była taka zła na jaką wyglądała . Pomogłam jej posprzątać po śniadaniu i wróciłam do siebie . Na moim łóżku siedział Niall . 
- czego chcesz  ? - zamknęłam drzwi . Blondyn  wstał i podszedł do mnie . 
- An przepraszam cię - zaśmiałam mu się prosto w twarz . 
- ty myślisz że zrobisz ze mnie idiotkę  ? -  Zapyta a on pokiwał przecząco głową . 
-  Wyjdź z mojego pokoju Niall - wskazałam mu palcem na drzwi . 
- skończyłem z nią , chcę mieć tylko ciebie - położył swoje dłonie na moich biodrach . Przez chwilę milczałam . 
- dobrze Niall , dam ci ostatnią szansę . - blondyn wtulił mnie w siebie .  Niepewnie go pocałowałam .  Chłopak się ode mnie odsunął   i wyciągnął małe pudełeczko z kieszeni . 
- wszystkiego najlepszego kochanie . - wzięłam do niego pudełeczko i je otworzyłam . Był to łańcuszek z literą  "N " . 
- dziękuję , jest śliczny ale nie mogę go przyjąć . - spojrzałam na niego a on wziął ode mnie pudełeczko i wyciągnął z niego łańcuszek . Zapiął go na mojej szyi  . Odsunął moje włosy na bok i delikatnie pocałował mnie w szyję . 
- jesteś moją kobietą i to ciebie chcę rozpieszczać - odwróciłam się w jego stronę i mocno go przytuliłam .   Pocałowałam go namiętnie a on z  każdą chwila przedłużał nasz pocałunek . Wsunął swoją rękę pod moją koszulkę . Rose zapukała do drzwi . Odsunęłam się od  Niall'a i otworzyłam drzwi . 
- tak Rose- brunetka weszła do pokoju .
- przeszkadzam ci ? - spojrzała na mnie  a potem na Niall'a . 
- Nie , a co chciałaś ? - uśmiechnęłam się do niej . 
- chciałam abyś przypilnowała na chwilę Larry'ego . 
- dobrze , daj go . -  wzięłam dziecko z jej rąk . Rose wyszła z pokoju . Usiadłam na łóżku a blondyn koło mnie . 
-  chcesz takiego , mogę ci zrobić  ? - spojrzał na mnie  i się uśmiechnął . 
- Niall , jestem za młoda na dziecko  - oparłam głowę o jego ramię i patrzałam na malucha .  Po chwili blondyn położył się na łóżku a ja małego położyłam koło niego .  
- pobaw go trochę . -  Horan położył się bokiem w stronę dziecka . 

 Jak wam się podoba  ? chcecie next to komentujcie . :)

27 komentarzy:

  1. Uwieeelbiam :D Neeeeeext :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochamm <33 Dawaj szybko nextaa ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. prooosze dalej, kocham cebie i twoje imaginy, jak najszybciej dodaj następną część! <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  4. super ^^ daj nexta, wspaniale piszesz <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedy next?
    Wczesniej pisalas ze Anastasia bedzie w ciazy. bedzie?
    ;-)
    A i w bohaterach jest ze Rose jest nie mila dla An jak nie ma jej taty, a tu taka fajna i mila..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. edytowałam bohaterów . Pisałam że An będzie w ciąży ? nie

      Usuń
  6. Oooo *,* jak słodko Larry ♥
    kocham to czytac, życzę weny i nie mogę się doczekac następnej części :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie cudowne<3 kocham cię:***

    OdpowiedzUsuń
  8. kocham tego bloga kcckkckcc:)

    OdpowiedzUsuń
  9. zarombisty :P

    OdpowiedzUsuń
  10. polecam świetny rozdział.

    OdpowiedzUsuń
  11. kocham :**** polecam too<3

    OdpowiedzUsuń
  12. ty+busia+wasze blogi=cudo

    OdpowiedzUsuń
  13. kocham twojego bloga : * ciekawe co będzie dalej , huhuhu .. xddd

    OdpowiedzUsuń
  14. podoba mi się bardzo . gdyby taką ksiazke dla nastolatkow ktos wydał , na pewni bym kupiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. to jest mega! <33333333 świetne ;* czekam na nastepną częsc :D

    OdpowiedzUsuń
  16. kocham, kocham, kocham, kocham!!!! Już nie moge znaleźć słów jak zajebiście piszesz!
    Czekam na kolejną część! <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  17. kurwa jaki zajebisty . Z niecierpliwością czekam na kolejny .

    OdpowiedzUsuń
  18. fajnefajnefajne

    OdpowiedzUsuń
  19. Znalazłam Twoje opowiadanie, przez Busie. Czytałam 23 rozdziały na raz <3 Jesteś świetna, a ja mam nadzieje, że następny rozdział ukaże się już niedługo ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakie zajebiste ! ;) kiedy Next ?

    OdpowiedzUsuń
  21. kurwa zybko next . :DD zajebite

    OdpowiedzUsuń

Szablon by S1K