20 lipca 2013

Rozdział 13

Nad  ranem już go nie było w  łóżku . Wstałam i poszłam się odświeżyć . Nie przebierałam się jeszcze w swoje ubrania . Zaspana zeszłam  na dół do chłopców  . Usłyszałam znajomy głos   .Weszłam do salonu i ujrzałam całą piątkę przyjaciół i Paula .
- Paul . ? - spojrzał się na mnie razem z   Niallem .
-  Anastasio co ty tu robisz   ?
- Nie ważne  , co ty tu robisz   ?  - podał  Horanowi gruby plik pieniędzy i wyszedł nie odpowiadając na moje pytanie .  Wszyscy się dziwnie na mnie patrzyli .
- skąd ty go znasz   ? - Zapytał blondyn podchodząc do mnie.  Z miłą chęcią bym nie odpowiadała  .
- jest przyjacielem mojego ojca . - poszłam do kuchni  aby zaparzyć sobie kawę rozpuszczalna  . Wstawiłam wodę i szukałam  kawy po szafkach  .  Chwile potem wszedł Harry i podszedł do mnie .
- czego szukasz   ?
- kawy - nachyliłam się do dolnej szafki aby zobaczyć czy tam nie ma kawy .  Loczek podszedł do mnie i wyciągnął  z górnej półki kawę . Podał mi ją . Niepewnie  się uśmiechnęłam i odsunęłam od niego .
- chcesz też  . ?
- jasne . - wróciłam do salonu aby zaproponować reszcie kawę  .
- chce ktoś kawy  ? - wszyscy  chcieli  . Wróciłam do kuchni i zaparzyłam kawy dla wszystkich .  Postawiłam je na stole .
- chodźcie  krzyknęłam i podeszłam do zlewu umyć ręce . Chłopcy usiedli przy stole . Jak zwykle nie było dla mnie miejsca .Westchnęłam i podeszłam do Nialla wziąć moją kawę . Chciałam odejść ale poczułam mocny uścisk na biodrach . Niall posadził mnie na swoje kolana i mnie objął . Spojrzałam na niego i delikatnie się uśmiechnęłam . Nadal czułam się jak jego dziewczyna .
- to jaką pizze zamawiamy na śniadanie -  Harry wyciągnął telefon na stół i spojrzał na  na nas .
- pizza na śniadanie  ? może naleśniki zjemy ?- zapytałam loczka .
- trzeba jeszcze umieć je robić . - zaśmiał się  Loczek a z nim reszta chłopców . Wstałam z kolan blondyna i podeszłam do lodówki.Otworzyłam ją i rozejrzałam się za mlekiem i jajkami , ale nie znalazłam tego co szukałam.Napisałam im na kartce listę zakupów , po czym wróciłam do nich .Położyłam kartkę na stół .
- jedźcie do sklepu i kupcie potrzebne rzeczy z tej listy .
- długa ta lista -odparł Liam .
-  no niestety , wasza lodówka jest pusta - zaśmiałam się .Zayn wstał i zabrał listę ze stołu . Zabrał ze sobą Liam'a i  Harry'ego .
Usiadłam na wolnym krześle  . Louis wstał i poszedł do salonu oglądać telewizję . A Niall został ze mną .
- możemy pogadać ? - zapytał blondyn .
- o czym ?- spojrzałam  w jego tęczówki  .
- o nas .
- nas już nie ma Niall . -   położył swoją  dłoń na mojej   .
-  daj mi szansę ,  proszę cię Anastasio .- spojrzałam na jego dłoń a potem na  niego .
- sama nie wiem  , nie chcę być z kimś  przy kim czuję się niebezpiecznie .  -   w oczach blondyna pojawiły się łzy . Pierwszy raz go takiego widziałam .
- proszę , będę starał się kontrolować , ale daj mi ostatnią szansę - Przez chwilę milczałam . Potrzebowałam czasu  .
- Niall  potrzebuję trochę czasu .
- rozumiem . - Wstał i poszedł  do Louisa .Zostałam sama w ogromnej kuchni . Po chwili do kuchni wparowali chłopcy z zakupami .  Zayn pomógł mi rozpakować zakupy .
-  zawieziesz mnie dziś do domu ? - złapałam go za ręce i spojrzałam w jego oczka .
- to nie zależy ode mnie .- w tym czasie do kuchni wszedł Louis .Odwróciłam się w jego stronę  a on jedynie się uśmiechnął .Zabrałam się za  przygotowywanie  naleśników .  Wszyscy zebrali się do kuchni . Podszedł do mnie Niall i objął mnie od tyłu kładąc brodę na moim ramieniu .   Nie przeszkadzało mi to .  Pocałował mnie w skroń i odszedł ,Zajął miejsce przy stole . Po 10 minutach  smażenia skończyłam i gotowe naleśniki postawiłam na stole  .
- smacznego . -uśmiechnęłam się .
- ty nie  jesz  ?  - zapytał Loczek .
-  podjadłam przy smażeniu -  spojrzałam na niego i delikatnie się uśmiechnęłam  . Położyłam się na sofie która znajdowała się  niedaleko stołu . Po paru minutach już wszyscy byli najedzeni  i  rozluźnieni siedzieli przy stole .  Przez ten czas co oni jedli  miałam czas aby przemyśleć    moją rozmowę z Niallem .
Postanowiłam że dam mu ostatnią szansę . Wstałam z sofy i podeszłam do niego . Usiadłam mu na kolanach a on od razu mnie objął .Zdziwiony spojrzał się na mnie a ja jedynie się uśmiechnęłam  i pokiwałam mu głową na tak . Musnął moje wargi .
- Niall zawieź mnie do domu .
- to idź się ubierz- zeszłam z jego kolan i pobiegłam na górę się ubrać . Po chwili  gotowa zeszłam na dół .
- jedziemy  . ? - Niall wstał i objął mnie ramieniem , po czym zaprowadził do samochodu .  Przez chwilę jechaliśmy  w ciszy  .
- Niall wiesz że to jest twoja ostatnia szansa .
- domyśliłem się .
- nie zmarnuj jej.
- postaram się - przyśpieszył  auto  .
- wystarczy że będziesz się  kontrolować .- nic już nie odpowiedział . Jechaliśmy w ciszy .  Zatrzymał auto pod moim domem . Pocałował mnie na pożegnanie .  Wyszłam  z auta i pobiegłam do domu .  Na moje szczęście  Paul był w salonie .
- co to kurwa ma znaczyć  ? - zaczęłam krzyczeć na niego .
-  co ? -myślał że zapomniałam jak go widziałam w Nialla domu .
- to z Niallem ,to ty go pobiłeś , ty jesteś jego szefem   .! - zaśmiał się i podszedł do mnie . Spojrzałam w jego oczy a on jedynie mnie uderzył w twarz. Uderzenie było tak mocne że upadłam na podłogę . Paul kopnął mnie parę razy w brzuch  . Nie mogłam oddychać .  Podniósł mnie i zaczął bić gdzie popadnie .   Kiedy skończył zdenerwowany wyszedł z domu . Dość długo leżałam na podłodze zwijając się z bólu   , kiedy już mogłam złapać oddech  ledwo doszłam do siebie do pokoju .Zamknęłam drzwi na klucz i położyłam się do łóżka .


 Chcecie wiedzieć co będzie next  ? skomentujcie . Pytajcie też na asku  . <3

32 komentarze:

  1. drastyczna końcówka ale bardzo mi się podoba . Jestem ciekawa co będzie w następnym rozdziale : ) ./imaginy69onedirection

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasia zgadzam się z tobą a osobiście czekam na next

      Usuń
  2. o jezu O.O zajebiste daj nexta :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kiedy będzie next?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zastanawiam się czy wgl będzie .

      Usuń
    2. jak czy wgl. bedzie? jezeli masz zamiar juz nie pisac tego imagina, to chociaz w ostatnim rozdziale go dokoncz, zrob takiedo glugo juz do konca. <3 i dodaj jeszcze dzis., <2

      Usuń
    3. nie wiem o czym mam już pisać . :C kończą mi się pomysły .

      Usuń
    4. To juz dokoncz tylko do konca, ;33

      Usuń
  4. prosze cie napisz to jeszcze dzisiaj, specjalnie dla mnie, proaze cie. <3 jestes niesamowita uwielbiam to prosze cie. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziś już nie dam rady . Idę zaraz spać bo zmęczona jestem . :)

      Usuń
  5. Super rozdział, nie przestawaj pisać jesteś super ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Superr <33 życzę dużo weny i czekam na nexta ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne ! az chce sie dalej czytać :D <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  8. jak skonczysz z pisaniem to cie rozpierdole :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze raz usłyszę, że kończysz z tym przypierdolę Ci bo daleko nie siedzisz :)

      Usuń
  9. najlepszakicia20 lipca 2013 11:46

    <3 umiesz pisać i to bardzo dobrze:* nie kończ z pisaniem miśka

    OdpowiedzUsuń
  10. najlepsze imaginy na świecie pieszecie razem z busią !! uzależniłam się

    OdpowiedzUsuń
  11. boże cudowny imagin obie piszecie cudowne imaginy ty i busia:)

    OdpowiedzUsuń
  12. koniec zajebisty,choć trochę nie w moim stylu,nie lubię bitek.:c czekam do kolejnego rozdziału kotecku:***

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedy następny?? Nie moge sie doczekac <3

    OdpowiedzUsuń
  14. dalej kochanie <3

    OdpowiedzUsuń
  15. jestem ciekawa co będzie dalej .

    OdpowiedzUsuń
  16. zaciekawiła mnie końcówka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. next proszę

    OdpowiedzUsuń
  18. zdradzisz co będzie w kolejnej części ?

    OdpowiedzUsuń
  19. kocham cię <3

    OdpowiedzUsuń

Szablon by S1K