25 lipca 2013

Rozdział 19

Teraz gdy miałam pewność że Niall mnie kocha , nie musiałam mieć żadnych wątpliwości co do naszego związku .   Wstałam z sofy i wolnym krokiem szłam do kuchni  , Niall  szedł tuż za mną . Nagle poczułam jak Niall obejmuje mnie w talii i nie używając wile siły opiera mnie o ścianę . Dotyka swoimi wargami moich ust.  Nasze języki się splatają . Złapałam go za rękę i pociągnęłam w stronę sypialni  . Gdy tam dotarliśmy  Niall zamknął drzwi na klucz a ja podeszłam do okna  . Podszedł do mnie i namiętnie mnie pocałował .  Z każdą chwilą całowaliśmy się coraz bliżej łóżka .  Ściągnął z siebie koszulkę i zabrał się za moją . Położył mnie  na łóżko .   Usłyszałam krzyki na dole  . Niall wstał i wyszedł z pokoju . Ubrałam na siebie koszulkę i  poszłam za nim  .  Był to  Zayn  z Liamem .   Chłopaki  usiedli na sofie . Zajęłam miejsce na kolanach Nialla .
-   Stary masz dziś jechać  no wiesz tam . -  Spojrzałam na Nialla , chłopak tylko musnął moje wargi  i wstał.  Poszedł na górę a ja zostałam z Zayn'em i Liam'em .
-gdzie on ma jechać ?
- nie możesz a tym  wiedzieć . - Zdenerwował mnie tą odpowiedzią  . Po chwili zszedł Niall , natychmiast podeszłam do niego .
- Niall gdzie  jedziesz   ? -  Chłopak objął mnie i pocałował namiętnie .
- za dwa dni wrócę kochanie . - wyszedł z domu . Stanęłam w drzwiach i patrzyłam jak odjeżdża .   Wróciłam zdenerwowana do chłopaków . Zayn wyciągnął fajki , natychmiast mu je zabrałam .
- Gdzie on pojechał . ?! - odsunęłam się kawałek od  niego .
- Oddaj to !- wstał z sofy i podszedł do mnie . Wyciągnął dłoń w moją stronę  a ja bez namysłu przybiłam mu piątkę . Zdenerwował się .
-  Nie oddam ci tego . - odsunęłam się  bardziej od niego .  Zayn złapał mnie za przedramię i przyciągnął do siebie .
- powiedziałem że masz mi to oddać .!
- a ja powiedziałam , że tego nie zrobię . ! - Spojrzałam mu prosto w oczy .
- nie zmuszaj mnie Anastasio do czegoś co będę później żałować .!
 - Śmiało uderz mnie , może ci ulży
- nie prowokuj mnie ty mała złośliwa suko . - Nie wytrzymał i przyparł mnie do najbliższej ściany .  Wystraszyłam się  .  Myślałam że faktycznie mnie uderzy  , ale starał się kontrolować .
Byłam cała  roztrzęsiona  .  Wsunęłam mu paczkę fajek do kieszeni od bluzy .  Pogładził mnie kciukiem po policzku .
- grzeczna dziewczynka  - wyszeptał mi do ucha i odszedł . Usiadł na sofie i odpalił szluga zaciągając się nim. Poszłam do kuchni i przygotowywałam obiad  . Zapach  smażonych schabowych roznosił się po całym domu. Akurat  kiedy obiad był gotowy wrócił Louis  z Harrym . Nałożyłam każdemu po trochu  . Zjedliśmy w ciszy  .
- Louis zawieziesz mnie do domu  ? - spojrzałam na niego .
- Chcesz wracać ? - pokiwałam tylko głową .
- Nie martw się , zanim się obejrzysz Niall będzie  w domu , zostań . - westchnęłam  i się  uśmiechnęłam .  Posprzątałam po obiedzie  i poszłam do salonu .   Czas bez Nialla ciągnął się w nieskończoność , każda sekunda  wydawała się być minutą , a minuta godziną  .Nie miałam co ze sobą zrobić .   Spojrzałam na zegarek była już 18:20 , chłopaki zebrali się w salonie aby pograć na x-boksie .
- Anastasio  jedziesz ze mną . ? - spojrzałam na Zayna i wstałam z sofy i podeszłam do niego .
- jasne , przynajmniej nie będę się nudzić . - opuściliśmy Willę i wsiedliśmy do samochodu Zayn'a .  Całą drogę jechaliśmy w ciszy  . Zayn zabrał mnie  na jakieś odludzie .Domyśliłam się po co on mnie tu zabrał .  Wyszłam z samochodu  i stanęłam przed maską  . Po chwili Malik doszedł do mnie i objął mnie swoim ramieniem .
- Po co ty przyjechaliśmy   ? - spojrzałam w  jego oczy .
- pragnę cię - Odsunęłam się od niego . Złapał mnie za rękę i delikatnie do siebie przysunął  .
- Nie możemy tego zrobić . - powiedziałam stanowczo .
- możemy  - Pokiwałam przecząco głową .  Objął mnie w talii i  zaczął całować po szyi .
- Zayn , nie możemy  , zostaw mnie . -  Odsunęłam się ponownie od niego . Nie chciałam tego robić , nie chciałam zdradzać  Niall'a .
- chcesz aby  Niall się dowiedział o tym że przespałaś się ze mną . ?! - łobuzersko się uśmiechnął i zapalił papierosa .
- nie powiesz mu . !
- owszem powiem , jak tego nie zrobisz ze mną  - przez chwilę milczałam  . Nie mogę uwierzyć w jego szantaż . Wiedziałam że jak Niall się o tym dowie to mnie zabije , musiałam się zgodzić na seks z Zayn'em .  Zabrałam mu papierosa po czym go zgasiłam i wyrzuciłam .   Niepewnie go pocałowałam  , a on odwzajemnił pocałunek . Objął mnie  w talii i przyciągnął do siebie . Delikatnie oparł mnie o maskę samochodu . Podciągnął  moją koszulkę do góry   i zaczął całować mnie po piersiach schodząc coraz niżej . Na przeszkodzie stanęły  mu moje spodnie . Odpiął guzik i zamek  . Delikatnie zsunął je ze mnie razem z majtkami . Odsunął się o de mnie  . Stanęłam przed nim i patrząc mu prosto w oczy delikatnie odpinałam jego spodnie .  Zsunęłam je do kostek  razem z bokserkami . Klęknęłam przed nim  i wzięłam jego penisa do ręki . Poruszałam swoją ręką  najpierw powoli , a  potem przyśpieszyłam  ruchy . Niechętnie wzięłam go do ust .  Zayn  wplótł palce w moje włosy i dociskał moją głowę .  Myślałam że zwymiotuję ,  nie lubiłam tego robić . Nie tak wyobrażałam sobie seks .
- wstań .!- zrobiłam to co mi kazał . Posadził mnie na masce samochodu i rozchylił moje kolana .  Zaczął pieścić moją kobiecość swoją dłonią .  Od czas do czasu wsuwał we mnie swoje palce .
 Jęczałam z rozkoszy . Jeszcze nigdy nie było mi tak dobrze  . Spojrzałam w oczy Zayna  .  Delikatnie się uśmiechnął i oblizał  swoje palce .
- pyszna jesteś. - uśmiechnęłam się  a on odwzajemnił uśmiech . Wyciągnął ze swoich spodni  małe  fioletowe  opakowanie .Jednym sprawnym ruchem otworzył  je i założył prezerwatywę . Nachylił  się na de mną i delikatnie mnie pocałował .Czułam jego penisa przy mojej kobiecości  , ale nie śpieszył się aby we mnie wejść .  Byłam  tak podniecona że  niczego bardziej nie pragnęłam w  tym momencie .
- Zayn Proszę cię -  wyszeptałam . Chłopak się domyślił o co chodzi  i   bez żadnego zastanowienie wszedł we mnie .   Jego ruchy były powolne  ,  ale  z każdą chwilą  poruszał się we    mnie coraz szybciej . Nie mogłam opanować swoich jęków .  Malik przejechał wzdłuż mojego ciała .  Zatrzymał swój uścisk na  moich biodrach .  Oplotłam go nogami w pasie .     Po moim ciele przeszedł dziwny dreszcz, czułam  że szczytuję . Zayn  wykonał jeszcze parę pchnięć  co sprawiło że nie wytrzymałam i wygięłam się w łuk .  Próbowałam wyregulować oddech ale nie dałam rady .Zayn ściągnął prezerwatywę i schował ją do opakowania  po czym wyrzucił w krzaki .  Powoli zsunęłam się z maski samochodu i zaczęłam się ubierać . Zayn zrobił to samo . Wsiedliśmy do auta i odjechaliśmy .  Nie odzywałam się do niego  .
- byłaś wspaniała . - spojrzałam na niego  . Mi też sprawiło to przyjemność , ale jeszcze większa by była gdybym zrobiła to z Niallem .  Po 15 miutach byliśmy już w domu .  Wysiadłam z auta i trzasnęłam drzwiami .  Nie czekając na Zayn'a weszłam do domu i pobiegłam na górę . Weszłam doo łazienki i odkręciłam wodę aby nalała się do wany. Poszłam przygotować sobie majtki i jakąś koszulkę do spania . Wróciłam do łazienki i zakręciłam wodę . Położyłam swojego iPhona na krześle który stał obok wanny . Rozebrałam się i zanurzyłam się w gorącej wodzie .  Usłyszałam wibracje mojego telefonu , wytarłam sobie ręce   i spojrzałam na wyświetlacz .Był to Niall .


Uśmiechnęłam się sama do siebie i bez zastanowienia  odebrałam . 
- cześć kochanie . -jedną rękę moczyłam w wannie . 
- co robisz kicia . ? 
- właśnie się kąpie  a  a ty co robisz misiu  ? -  w słuchawce było słychać muzykę  i jakieś dziewczyny . 
- chciałbym z tobą -  uśmiechnęłam się . 
- jak wrócisz -  w słuchawce usłyszałam jak jakaś dziewczyna odzywa się do Nialla . " to jak kochanie idziemy się kochać ?" Zamurowało mnie . 
- muszę kończyć - rozłączył się . Nie wierzę . Czy Niall poszedł się ruchać z tą dziewczyną  


11 komentarzy:

  1. Superr <3 ciekawa jestem co będzie dalej ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. JAKI ZAJEBISTY <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Boshe, ja chce następny! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. OMG!!! Zajebisty! Chce dalej! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki cuuudny <3 Kiedy next???? <33

    OdpowiedzUsuń
  6. O BOŻE ZAJEBISTY ! kiedy next? ;**

    OdpowiedzUsuń
  7. Dalej ♥♥ <3

    OdpowiedzUsuń
  8. O matko ta końcówka jest taka świetna. i w ogóle cały imagin <3 podoba mi sie strasznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Proszę nextt<3<3

    OdpowiedzUsuń
  10. https://www.facebook.com/pages/Bitch-please-I-love-Zayn-and-Niall/571054349608163 polubcie plis

    next

    OdpowiedzUsuń

Szablon by S1K