14 lipca 2013

Rozdział 5

Chłopak przestał się poruszać  . Wyszedł ze mnie i przytulił do siebie .
- przepraszam że  nie daję ci tego czego ode mnie oczekujesz .  -wtuliłam się w jego  ciepłe ciało.
-nic nie szkodzi ,możemy siebie zadowolić w inny sposób.
- jaki ? -blondyn zaczął szeptać mi do ucha te obrzydliwe rzeczy , których nigdy sobie nie wyobrażałam .
-  nie wiem  Niall , obrzydliwe to jest . -spojrzałam w jego oczy .
- teraz tylko tak mówisz , potem już nie będzie - wstał z łóżka i stanął prze de mną .
-możemy spróbować  . -odparłam i klęknęłam przed nim . Bałam się trochę to zrobić  .
- weź go do ręki skarbie - zrobiłam tak jak mi kazał .Posłałam Niallowi sztuczny uśmiech .
- teraz weź go do ust i zacznij ssać - skrzywiłam się na myśl że będę miała go w ustach .   Delikatnie wsadziłam go do ust .
- bez zębów - Położył swoją rękę na mojej głowie i powoli nią ruszał. Z czasem dociskał moją głowę . Dławiłam się nim .  Po paru minutach poczułam ciepłą maź w buzi  .
- połknij !-  nie chciałam tego robić . To było ohydne  , ale zrobiłam to  .
- fuj -  usiadłam na łóżku i spojrzałam na niego .
- dzielna dziewczynka - chłopak ubrał swoje bokserki i spodnie .
- obiecaj że nigdy więcej tego nie zrobimy . Podeszłam do niego i chwyciłam go za rękę .
- zrobimy  i to nie raz .
- Nie Niall już nigdy , to był nasz ostatni raz . - zaczęłam się ubierać  . Nie wyobrażałam sobie powtórki z tego zdarzenia . Już na samą myśl mnie brzydziło .
- chciałabyś - podszedł do mnie i objął mnie w pasie .  Delikatnie składając pocałunek na moim czole
- Niall ale ja już nie chcę nigdy tego robić  . - wtuliłam się w niego .
- to ja cię zadowolę  . - odsunął mnie mnie od siebie . Spojrzałam na niego nieco zdziwiona .
- niby jak ? - odeszłam i położyłam się na łóżku . Uważnie się mu przyglądałam .
- mogę sprawić co przyjemność bez seksu - podszedł do mnie i rozchylił moje kolana na boki  . Nachylił się nade mną  i czule pocałował  . Bez zastanowienia się odwzajemniłam pocałunek z każdą chwilą pogłębiając go  . Poczułam jego dotyk na moim kroczu . Delikatnie masował moją kobiecość . Cicho zajęczałam na co chłopak zareagował tylko śmiechem . Po chwili wsunął we mnie dwa palce .  Mój oddech przyśpieszył  . 
- Niall - wyszeptałam i przymknęłam powieki . 
- nie bój się -  złożył pocałunek na mojej szyi i wessał się w nią , robiąc mi malinkę .Wydawałam coraz głośniejsze jęki , ale  nie z bólu tylko z przyjemności . 
- zamknij oczy Anastasio -  zrobiłam to co kazał mi blondyn . Po chwili znów poczułam jak coś we mnie wchodzi . Ponownie wydałam cichy jęk .  Otworzyłam oczy i zauważyłam jak on się we mnie porusza . 
- Niall - nie chciałam aby przerwał . Położyłam swoje dłonie na jego ramiona wbijając w  nie paznokcie . 
- proszę nie przestawaj . - wysapałam .  Podobało mi się to  .  Chłopak się zaśmiał i robił to co mu kazałam . 
 Po paru minutach doprowadził  mnie do pierwszego w życiu orgazmu .  Wzięłam głęboki wdech . 
Chłopak położył się obok mnie , chowając swoją męskość w bokserki . Po czym zapiął rozporek .  Nie odezwałam się do niego  , ani słowem . Wtuliłam się w   niego . 
-muszę iść - wstał z  łóżka a ja tuż za nim  .  
- nie wychodź z pokoju , wiem gdzie są drzwi .  Chłopak nawet mnie nie pocałował . Tylko wyszedł . 
Poszłam i wzięłam szybki prysznic . Wróciłam do siebie  i się położyłam .  Nawet nie wiem kiedy zasnęłam. Rano obudził mnie budzik , niechętnie wstałam z łóżka i poszłam się odświeżyć .  Ubrałam na siebie krótkie spodenki i T-shirt   .  Nie chciało mi się dziś malować , zarzuciłam tylko torbę na ramię  i wyszłam z domu udając się  prosto do szkoły .  Westchnęłam widząc na szkolnym korytarzu pełno naćpanych nastolatków .  Zauważyłam również  znajomych Nialla z wczorajszej imprezy  .  Podeszłam do swojej szafki aby wyciągnąć  książki  na fizykę .  Odwróciłam się i parę metrów od siebie ujrzałam  Horana . Uśmiechnął się do mnie i rozłożył ręce. Podbiegłam do niego  i zajęłam miejsce w jego ramionach . 


chcesz wiedzieć co będzie dalej ?  skomentuj

13 komentarzy:

  1. dalej kochana . normalnie rozpierdolę cię za to przerwanie akcji . nie ma to jak seks :D/ imaginy69onedirection

    OdpowiedzUsuń
  2. Neeeext . Przecudowne !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uuu widzee że rozdział brutalny ! :D
    Ale itak mi się podoba ! ; )
    Wgl kocham twój blog ! ; *
    I jeszcze raaz rozdział jeeest niesamowity ! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. dodaj dzisiaj jeszcze 6 rozdział !

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki zajebisty DODAJ DZISIAJ JESZCZE JEDEN ROZDZIAŁ <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Dasz rade dodać dzisiaj kolejny rozdział ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziewczyno masz wielki talent . Dodaj nexta

    OdpowiedzUsuń

Szablon by S1K