26 lipca 2013

Rozdział 20

Natychmiast wyszłam z wanny i wytarłam się . Ubrałam na siebie majtki i poszłam  zapłakana do sypialny . Ubrałam na siebie dżinsy i koszulę . Wzięłam torbę i zeszłam na dół .   Akurat w salonie siedział sam Louis .
- Louis .? - nie mogłam się opanować płaczu  .  Chłopak się odwrócił i podszedł do mnie . 
- co się stało kicia  ? - złapał mnie za podbródek i uniósł moją głowę lekko do góry . 
- zawieź mnie do domu , proszę cię . -  otulił mnie swoim ramieniem i wyszliśmy z domu .  Wsiadłam do jego samochodu  i odjechaliśmy . 
- powiedz co się stało  - pogładził mnie dłonią po udzie . 
- nie chcę o tym rozmawiać , jedź szybciej  - Przyśpieszył a ja wpatrzyłam się w boczną szybę . Po chwili byłam już pod domem .  Louis pomógł  mi zanieść  torbę pod dom . 
- dziękuję . - przytuliłam się do niego   a on wtulił mnie w siebie .  Weszłam do domu i rzuciłam torbę w drzwiach  .  Tata wyszedł z salonu . 
- Kochanie co się stało  ? - przytulił mnie do siebie a ja wybuchłam płaczem . 
- Niall mnie zdradził -  powiedziałam i odsunęłam się od niego . 
- przykro mi kochanie . - pogładził mnie kciukiem po policzku . 
-  idę do siebie , chcę być sama . -  Wbiegłam po schodach na górę prosto do swojego pokoju .  Zamknęłam pokój na klucz i położyłam się do łóżka .  Byłam tak zmęczona że  od razu zasnęłam . Rano obudził mnie tata  . Pukał do drzwi  . Wstałam z łóżka i otworzyłam mu je , po  czym wróciłam z powrotem do niego .
- zrobiłem ci śniadanie do łóżka .- delikatnie się uśmiechnęłam i usiadłam na łóżku . Tata podał mi tackę z jedzeniem .
- dziękuję tatuś . - Wstał i wyszedł z pokoju  . Za bardzo nie chciało mi się jeść ale zjadłam aby nie sprawić tacie przykrości .  Pustą tackę ostawiłam na stolik nocny . Wstałam i poszłam do łazienki umyć zęby i zrobić delikatny makijaż . Nie miałam ochoty nigdzie wychodzić więc cały dzień spędziłam przed laptopem  . Wieczorem poszłam się tylko umyć i spać .   Rano obudził mnie krzyk taty. Zbiegłam na dół  .
- co się stało ?
- nic kochanie m wychodzę do pracy a ty lepiej siedź w domu , wrócę na obiad - pocałował mnie  w czubek głowy i wyszedł . Poszłam do łazienki umyć zęby i wróciłam  na dół . Zrobiłam  na śniadanie płatki śniadaniowe . Po jedzeniu pozmywałam gary i poszłam do salonu pooglądać telewizję .   Usłyszałam jak ktoś wali  w drzwi .Podeszłam do nich i je otworzyłam . Był to Niall .
- co chcesz ? - wszedł do środka .
- Anastasio przepraszam cię .
- za co ty mnie przepraszasz  ? - zamknęłam drzwi  i spojrzałam na niego krzyżując ręce na klatce piersiowej.
- zdradziłem cię  - złapał mnie za ręce  , natychmiast wyrwałam je z jego uścisku .
- jak mogłeś  ? !-  krzyknęłam na niego .
- przepraszam  - zbliżył się do mnie a ja  natychmiast się odsunęłam .
-  wiesz co , też cię zdradziłam  , przespałam się z Zaynem  , wiedziałam że ty mnie zdradziłeś i to nie raz , więc zrobiłam to samo .- zdenerwował się i przyparł mnie do ściany .
- jak mogłaś kurwa  , no jak . ? - zaczął krzyczeć mi prosto w twarz .  Odepchnęłam go od siebie .
- a jak ty mogłeś mi to zrobić  ?  - krzyknęłam  .
- myślisz że mnie to nie boli jak ty wychodzisz z domu i pierdolisz jakąś laskę za moimi plecami . ? ! -  Nic się nie odezwał .Poszedł do salonu i usiadł  na sofie . Weszłam do kuchni i usiadłam przy stole . Łzy napłynęły mi do oczu . Zaczęłam płakać .  Kocham Nialla ale nie mogę mu co chwilę wybaczać . Po trzydziestu minutach Horan przyszedł do mnie i usiadł na przeciw mnie .
- An , zachowałem się jak dupek , wiem że nie powinienem , wybacz mi te wszystkie zdrady a sam ci wybaczę twoje zdrady  - po moich policzkach znów zaczęły spływać łzy  , spojrzałam mu prosto w oczy.  Złapał mnie za dłoń  . Był taki delikatny .
- wybaczę ci pod warunkiem , że się zmienisz  i nigdy więcej mnie nie zdradzisz- chłopak pokiwał jedynie głową . Wstałam i podeszłam do niego . Wstał i mnie przytulił  .W jego objęciach ponownie się rozpłakałam.
- nie  płacz kochanie  - opuszkami palców przejechał po moich plecach .
Poszliśmy do salonu i usiedliśmy na sofie . Włączyłam jakiś film i wtuliłam się w Nialla .
Siedzieliśmy w ciszy wgapieni w  telewizor .
-Niall powiesz mi ile razy mnie zdradziłeś podczas naszego związku ? - położyłam głowę na jego kolana
- z jakieś pięć razy , a ty ile razy to zrobiłaś   - opuszkami palców jeździł po moim nagim ramieniu .
- dwa kochanie ,  ale drugi raz był pod przymusem . - spojrzałam na  niego . Jego oddech przyśpieszył .
- ale  nie rób nic głupiego , postarajmy się aby nasz związek był w miarę normalny . - pokiwał tylko głową i mnie pocałował .   Niall położył się wygodnie na sofie a ja wtuliłam się w niego  .  Było mi  tak dobrze że zasnęłam . Obudziłam się po paru godzinach , a on nadal był przy mnie  . Spojrzałam na niego   . Spał . Wyglądał   słodko jak śpi .  Powoli zeszłam z sofy i poszłam przygotowywać obiad .     Kiedy skończyłam przygotowywać obiad   wrócił tata . Wszedł do kuchni a ja pokazałam  mu gestem aby był cicho .
- co się stało ? - usiadł przy stole
- Niall śpi na sofie  - uśmiechnęłam się do niego i nałożyłam mu obiadu .
- to ten co cię zdradził tak  ? -  Ściągnął marynarkę od garnituru i przewiesił na krześle .
- tak , ale już jest wszystko okey . -  uśmiechnął się do mnie i zaczął jeść .
- tatuś , nie będziesz miał nic przeciwko jak Niall przenocuje u nas  ?
- oczywiście że  nie kochanie . - uśmiechnęłam się i poszłam do salonu obudzić Nialla na obiad . Kucnęłam przed sofą i jeździłam opuszkami palców po policzku blondyna . Powoli się budził  .
- wstawaj kochanie obiad . - otworzył oczy i się uśmiechnął .  Delikatnie musnęłam jego wargi  . Niall wstał i wziął mnie na ręce . Zaczęłam się  śmiać . Zaniósł mnie do kuchni , a kiedy zobaczył mojego tatę odstawił mnie .
 - dzień dobry  - tata wstał i podał mu rękę .
- cześć młody   - Niall spojrzał zdziwiony na mnie i się uśmiechnął . Nałożyłam mu i sobie obiadu . Zjedliśmy w ciszy .  Po obiedzie tata kazał zostawić  go i Nialla samego w kuchni  . Nie byłam zbyt zadowolona ale blondyn również kazał mi iść  . Tata napewno zrobi mu wykład lub da jakieś kazania . Poszłam do siebie u położyłam się na łóżku  . Po paru minutach wszedł Niall , był uśmiechnięty  .
- co ci tata mówił . ? - posunęłam mu się na łóżku , chłopak wyciągnął  z kieszeni pudełeczko z prezerwatywami .
- dał mi to   -  wzięłam pudełeczko do ręki i zaczęłam się śmiać   .  Położyłam się na nim i spojrzałam w jego oczka .
- długie kazania co robił ?
- masz spoko ojca - uśmiechnęłam się i go pocałowałam .
- to jak kochanie użyjemy tego pudełeczka w nocy ? - zagryzłam delikatnie jego wargę .
- nie mam nic przeciwko temu . -    uśmiechnął się i pocałował mnie .



podoba się  ? 20 komentarzy i pisze kolejny  .

28 komentarzy:

  1. Czekam na next był bardzo ciekawy ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahahahaha jak widziałaś popłakałam się ze śmiechu z końcówki jak Niall wrócił z pudełeczkiem prezerwatyw :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kiedy next?

    OdpowiedzUsuń
  4. kiedy next <3 ?

    OdpowiedzUsuń
  5. dawaj nexta d;

    OdpowiedzUsuń
  6. Hahaha, xd koniec najlepszy :D czekam na nexta ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. hahahah zajebisty xd nie no fajne fajne :D

    OdpowiedzUsuń
  8. czekam na next <3 Końcówka najlepsza xd

    OdpowiedzUsuń
  9. zayebisty rozdział

    OdpowiedzUsuń
  10. zajebisty rozdział polecam wszystkim znajomym:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Super rozdział i tyle mogę powiedziec . :0

    OdpowiedzUsuń
  12. zzajebisteee<333

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny blogaszek <3

    OdpowiedzUsuń
  14. końcówka hahahahahha;***<3 ogólnie zajeeebisty

    OdpowiedzUsuń
  15. za je bis ty i ma gin :>

    OdpowiedzUsuń
  16. za je bi st e

    OdpowiedzUsuń
  17. *,* zajebisty. Chce następny ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. czekam na nexta . < 3333

    OdpowiedzUsuń
  19. dawaj nexta < 33 zajebiście ci ten imagin wyszedł

    OdpowiedzUsuń
  20. czekam na next : * zajebisty rozdział < 3

    OdpowiedzUsuń
  21. fajna jesteś i rozdział zajebiszty

    OdpowiedzUsuń
  22. zajebiste !!:**

    OdpowiedzUsuń
  23. Super blog :) Polubcie jeśli możecie <3 : https://www.facebook.com/pages/One-Direction-moim-na%C5%82ogiem-3/537449836302681?skip_nax_wizard=true#

    OdpowiedzUsuń
  24. już jest 27 a z moim 28 pytań :) next ^^

    OdpowiedzUsuń

Szablon by S1K