20 lipca 2013

Rozdział 15

Nic się już  nie odezwałam .   Przez jakiś czas atmosfera była  napięta .  Każdy robił co chciał . Tylko  Niall siedział ze mną na sofie  i nie chciał odejść.  Zadzwonił mój telefo . Był to tata   .  Przez chwilę zastanawiałam się czy odebrać .
- tak tato ? 
- masz przyjechać do domu  . !- był zdenerwowany  
- coś się stało ? 
- dowiesz się jak przyjedziesz  . - rozłączył  się a ja natychmiast wstałam z sofy  . 
-  Niall  odwieź mnie do domu .
-coś  się stało? 
- nie wiem , mam jechać do domu   -  Blondyn wstał i poszliśmy razem do samochodu  .   Jak zawsze musiał jechać szybko .   Pogładziłam go dłonią  po karku   a on jedynie się uśmiechnął a po chwili spojrzał na mnie. 
- Niall patrz na drogę . .!
-  nie bój się , nic  nam się nie stanie . 
- nie obchodzi mnie to  , patrz  na drogę -  Zaśmiał się i zrobił to co mu kazałam .Po chwili staliśmy  już pod moim domem . 
-  chodź ze mą .- wyszłam z auta  i szłam do domu  , Niall dotrzymał mi towarzystwa . Weszliśmy na środka.
Rozejrzałam się po domu  . Wszędzie bałagan . 
- tato jestem  . -  ojciec wyszedł z kuchni , był zdenerwowany . 
-  to twój chłopak ? - pokiwałam jedynie głową . 
- to może przyznasz się  skąd masz te siniaki na ciele .  ?!
- powiedziałam już ci -  oparłam się o  ścianę . 
- może  dostałaś wpierdol od chłopaka .- zdenerwował mnie tymi słowami .  
- jak możesz tak mówić .!- krzyknęłam .
- kto ci to zrobił dziecko . ? !
- Paul , pobił mnie   , prawie zabił    -  Ojciec nie mógł w to uwierzyć   . Poszedł do kuchni a ja tuż za nim . Przytuliłam się do niego . 
- okłamał mnie  skurwiel  . - przytulił mnie do siebie .
- tato pozwól że spędzę   ten tydzień u  Nialla , czuję się bezpieczna przy nim . - nic nie odpowiedział pokiwał jedynie głową  . Poszłam z Niallem do siebie do pokoju aby spakować parę potrzebnych rzeczy . Po chwili byłam już gotowa . Niall wziął moją torbę i zaniósł do samochodu . Sam już w nim czekał .  Pożegnałam się z tatą i wsiadłam do samochodu .  Całą drogę jechaliśmy w ciszy .   Pod domem blondyna pocałowałam go namiętnie a on wplótł palce w moje włosy . Po chwili nasze wargi  oderwały się od siebie .  Nie czekając na chłopaka  weszłam do budynku . Poszłam do salonu gdzie przebywała reszta towarzystwa .    Niall położył moją torbę w kuchni i podszedł do mnie  . objął mnie od tyłu .
- Anastasia zamieszka z nami przez jakiś czas .  - Chłopcy nie mieli nic przeciwko .  Złapałam Nialla za rękę i pociągnęłam go  na górę do sypialni  . Zamknęłam drzwi na klucz .   Chłopak oparł mnie o drzwi i namiętnie pocałował . Odwzajemniłam jego pocałunek  z każdą chwilą przedłużając go .  Chłopak wziął mnie na ręce  nie przestając mnie całować  . Oplotłam go nogami w pasie . Przeniósł mnie na łóżko a po chwili sam się na mnie położył  .
- Niall  - wyszeptałam kiedy blondyn całował mnie po szyi .
- hmm  - nie przestawał  mnie całować .
- zabezpieczyć się musimy  . - chłopak  się zaśmiał i delikatnie zagryzł moją skórę .
- żartujesz prawda ?- pokiwałam przecząco głową . Wstał z łóżka i odszedł do szafki  , wyciągnął z niej małe opakowanie z prezerwatywami  . Podszedł do mnie i wyciągnął jedą prezerwatywę  . Położył ją nocnym stoliku . Zagryzłam dolną wargę  . Niall ściągnął ze mnie spodnie razem z majtkami . Pociągnęłam go na łóżko  . Usiadłam  na niego okrakiem  i nachyliłam się nad nim  delikatnie  go całując . Ściągnęłam z niego koszulę . Całowałam go po torsie powoli schodząc  niżej .Odpięłam guzik jego spodni i zsunęłam  je na dół . Uśmiechnęłam się na  widok odbijającego się penisa w jego bokserkach . Patrząc Niallowi głęboko w oczy wsunęłam dłoń za elastyczną gumkę bokserek  i chwyciłam jego penisa . W odpowiedzi chłopak jęknął głośno , zamykając oczy . Drugą ręką zsunęłam  bokserki niżej , aż w końcu całkowicie się ich pozbyłam . Zaczęłam lekko poruszać swoją dłonią w górę i dół  .  Jego oddech przyśpieszał . Obdarowałam jego męskość długim liźnięciem , przez co chłopak zacisnął palce na moim ramieniu .
- proszę przestań !  -  niechętnie wykonałam jego rozkaz . Chłopak wstał i założył na swojego penisa prezerwatywę .  Spojrzał na mnie delikatnie się uśmiechając .  Blondyn rozchylił moje kolana na boki  delikatnie zatopił swoją męskość w mojej kobiecość . Czym szybciej się we mnie poruszał tym głośniejsze  wydawałam z siebie jęki . Po chwili doprowadził mnie do szczytowania . Parę razy sam się jeszcze we mnie poruszał i sam doszedł  .  Wyszedł ze mnie i sprawnym ruchem pozbył się prezerwatywy .  Ale to nie było koniec naszej zabawy  . Pocałował mnie w moją kobiecość. Delikatnie przejechał po niej językiem .
-  pyszna jesteś .- zaśmiałam się słysząc jego słowa .
- chodź tu do mnie .-położył się obok mnie a  ja wtuliłam się w jego tors .
- Niall  .- zaczęłam .
- hmm .
- kocham cię - przez chwilę milczał  . Zaniepokoiłam się .Nigdy mi  nie mówił że mnie " kocha "
 - ja ciebie też Anastasio .

Chcesz wiedzieć co się wydarzy potem ?  skomentuj




38 komentarzy:

  1. Cudna jesteś ! DAlej<33

    OdpowiedzUsuń
  2. next misiu <3

    OdpowiedzUsuń
  3. czekam na next :) niesamowity rozdział

    OdpowiedzUsuń
  4. ZAYEBISTE . ! *______*

    OdpowiedzUsuń
  5. Zajebisty rozdział .

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham imaginy +18 *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. jakie zajebiste opowiadanie . *-*NAJLEPSZY ROZDZIAŁ , TAKI SEKSOWNY ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham tego bloga .:*

    OdpowiedzUsuń
  9. naj opowiadania na swiecie

    OdpowiedzUsuń
  10. dawaj next *___* nie mogę się doczekac.

    OdpowiedzUsuń
  11. moja słodziutka myszeczka <3 . :*

    OdpowiedzUsuń
  12. zajebiste opowiadanie . ten rozdział jest chyba najlepszy ze wszystkich ;D kc kasiu

    OdpowiedzUsuń
  13. NAJLEPSZE OPOWIADANIA NA BLOGSPOT *.*

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurwa chuj ci do tego .20 lipca 2013 21:39

    Zajebiste piszesz opowiadania , serio . Czekam na nexta , wkręciłam się i to bardzo ..

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe co będzie dalej:))))) :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem ciekawa co będzie dalej, no cóż, czekam na next :) :]

    OdpowiedzUsuń
  17. ;* kc kasia i twoje opowiadania ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. po prostu kocham twe opowiadnia. :P

    OdpowiedzUsuń
  19. opowiadania to ty masz zajebiste . *.* ciekawośc mnie zżera co będzie dalej ;) mam nadzieje że długo nie bd musiała czekac jutro na NEXTA :)))

    OdpowiedzUsuń
  20. ZAJ EBI STE OPO WIA DAN IAA <3 :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Dawaj next!!! zajebiste, ja pierdole, jak można mieć taki zajebisty talent ;oo Zazdroszcze ci!!!! <33

    OdpowiedzUsuń
  22. kiedy next? ♥ zajebiste to *,*

    OdpowiedzUsuń
  23. Ej w pierwszych rozdziałach pisałaś , że ona robiła mu loda . czemu teraz tego nie robi ? Nexttttt ; *

    OdpowiedzUsuń

Szablon by S1K